رازهای موفقیت مک لارن چیست؟

فراموش کردن روندی که مک لارن در طی این 10 سال طی کرده آسان است اما نه! چه کسی می‌تواند از تولید مرسدس SLR ها و MP4-12C و حالا طیف وسیعی از سوپرکارها چشم‌پوشی کند؟! چه کسی می‌تواند نقش پررنگ مک لارن در کلاس خودروهای سوپر اسپورت و هایپرکار را انکار نماید؟

قطعاً هیچ‌گونه موفقیتی خصوصاً در این سطح یک‌شبه و بدون تجربه و تلاش به دست نمی‌آید و مقر مرموز مک لارن نیز جایی است که این محصولات از آن بیرون می‌آیند. مرکز تکنولوژی مک لارن همخوانی فوق‌العاده‌ای با اهداف این برند داشته و به مثابه مارانللو برای فراری و سنت آگاتا برای لامبورگینی انجام‌وظیفه می‌کند. بله MTC درست همانند یک کنترل‌گر قدرتمندی است که پول زیاد و دیدی وسیع دارد…

ما اخیراً توانستیم از مرکز تکنولوژی مک لارن بازدید کنیم و تنها کسی که ما را راهنمایی می‌کرد دختر مؤسس کمپانی بود. در ادامه شما را با رازهای این مرکز پیشرفته آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید…

مقری جدید برای برندی جدید

این مرکز در سال 2004 و توسط ملکه الیزابت دوم افتتاح شد. مرکز ووکینگ مک لارن خیلی با MTC فاصله نداشته و درست با استانداردهای مدنظر ران دنیس ساخته شده است. این مرکز در ابتدا پاراگون نامیده می‌شد اما نهایتاً به مرکز تکنولوژی مک لارن تغییر نام داد.

گفته می‌شود فاز اول ساخت این مرکز حدود 300 میلیون پوند هزینه داشته و البته از آن زمان تاکنون کاملاً سرمایه صرف شده را جبران نموده است. موضوع جالب اینکه جانوران گوناگونی در این محل حضور داشته‌اند ولی پیش از ساخت MTC تلاش‌های فراوانی برای جابجایی حیواناتی همچون مارهای افعی از این مکان صورت گرفته است.

فکر کردن به همه‌ی جزئیات

اینجا که توسط نورمن فاستر طراحی شده پر از شاخصه‌های زیبا مخصوصاً در کف زمین است. شایان ذکر است فاستر طراح استادیوم ومبلی، گرکین و فرودگاه هنگ‌کنگ نیز می‌باشد. این مرکز به حدی نزدیک به زمین بوده که کمربند سبز در نظر گرفته شده را از بین نبرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کشف جسد دختر زیبا پس از گمشدن! + عکس

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

 

کدخبر: 413383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟