فورد رنجر رپتور در بازار اروپا معرفی شد

اولین نسخه رپتور این پیکاپ که توسط بخش پرفورمنس فورد توسعه یافته تلاشی جذاب برای جلب توجه طرفداران آفرود خواهد داشت. ردپای برادر بزرگ‌تر و مشهور رنجر یعنی F-150 رپتور در این خودرو کاملاً مشهود است.

پیکاپ جدید و پرفورمنس فورد از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توئین توربوی اکوبلوی دیزلی با قدرت 210 اسب بخار و 500 نیوتون متر گشتاور سود می‌برد. این قلب Heart آهنین به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک (دارای پدال شیفترهای منیزیمی) مشابه با نمونه بکار رفته در F-150 رپتور متصل شده است.

به منظور هماهنگی با سبک رانندگی سنگین آفرود، فریم شاسی رنجر رپتور با استفاده از فولاد کشش بالا و آلیاژ پایین تقویت شده است. سیستم تعلیق این خودرو نیز دارای جذب کننده‌های شوک تطبیقی فاکس می‌باشد. این مجموعه همچنین دارای بازوهای کنترلی آلومینیومی و تنظیمات پیچشی سفارشی در بخش عقب می‌باشد.

سیستم ترمز رنجر رپتور نیز از کالیپرهای جلوی دو پیستونه و روتورهای 332 میلی‌متری در جلو و عقب تشکیل شده است. یک دست لاستیک‌های پرفورمنس BF گوودریچ به‌طور ویژه برای رنجر رپتور توسعه یافته و این لاستیک‌ها رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی را در آغوش گرفته‌اند.

دیمین راس مهندس ارشد رنجر رپتور می‌گوید:

با راندن رنجر رپتور خواهید فهمید که با این خودرو می‌توانید یک آفرود سنگین داشته باشید و درعین‌حال هنوز هم همانند یک میلیونر در جاده رانندگی فرمایید. همه‌چیز این خودرو بر پایه توانایی کاربردی و احساس رضایت برجسته رپتور ساخته شده است. از نقطه نظر دینامیک رانندگی، این خودرویی بسیار ویژه و استثنایی می‌باشد.

در این پیکاپ برجسته 6 حالت سیستم مدیریت حرکت در زمین‌های متفاوت وجود دارد که شامل نرمال، اسپورت، چمن/برف، ماسه، صخره و باجا می‌باشد. کابین نیز دارای صندلی‌های بالشتک دار طراحی شده برای حمایت بالا از بدن در آفرود می‌باشد. دوخت‌های آبی روی چرم صندلی و غربیلک فرمان سفارشی از دیگر ویژگی‌های کابین هستند.

فورد رنجر رپتور جدید در بازی ویدئویی فورزا هوریزون 4 نیز خودنمایی خواهد کرد.

لئو روکس مدیر فورد پرفورمنس اروپا می‌گوید:

این خودرو تمامی ابزارهای لازم برای برآورده کردن نیازهای رانندگان را دارد. همانند اسنوموبیل ها و موتورهای کراس، رنجر یک پیکاپ ماجراجو و جذاب می‌باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

پیام صوتی ابوبکر البغدادی به مناسبت عید قربان! / او در مورد ایران چه گفت؟

عکس دختر نوجوان و مرد شیطان صفت! / جنازه پیدا شد! + جزییات

بیانیه عجیب ابوبکر البغدادی

مرگ دردناک و تلخ عروس حین مراسم عروسی + فیلم

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

عکس دختر نوجوان و مرد شیطان صفت! / جنازه پیدا شد! + جزییات

اقدام جنجالی یک مرد در لباس زنانه + تصاویر

ترور یک مامور پلیس راه در روانسر / قاتلان دستگیر شدند

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

گردن زدن 5 زن عربستانی با شمشیر ! + عکس

شکم برآمده آرزو در روز عقد چه رازی داشت!؟

ازدواج همزمان پسر عاشق پیشه با دخترعمو و دختر عمه + عکس

فیلم لحظه ازدوادج سمانه پاکدل با هادی کاظمی+ عکس

 

کدخبر: 409845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟