نسل جدید چانگان زیبا و جذاب روانه خیابان ها می شود

چانگان چند سالی است در بازار Store کشورمان هم حضور دارد، قدیمی‌ترین کراس‌اوور در سبد محصولات چانگان محسوب می‌شود. این خودرو از سال 2012 در بازار چین حضور داشته اما بااین‌حال هنوز هم فروش بالای خود را حفظ کرده است به‌گونه‌ای که طی شش‌ماههٔ نخست امسال در چین بیش از 76 هزار دستگاه فروش داشته که حتی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است؛ بنابراین، فروش ماهیانه‌ای بیش از 10 هزار دستگاه برای خودروی سالخورده‌ای که شش سال است در بازار حضور دارد، کاملاً قابل‌توجه است.

اما بااین‌حال رقابت در بخش کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت در چین بشدت افزایش یافته و بسیاری از خودروسازان چینی محصولات جدیدی را در این کلاس ارائه کرده‌اند که این موضوع نهایتاً سهم CS35 از بازار را کاهش خواهد داد. به همین دلیل، چانگان نسل جدید CS35 را توسعه داده و حالا اولین تصاویر رسمی آن‌را منتشر کرده است. با توجه به این تصاویر، نسل جدید CS35 خودروی زیبا و جذابی به نظر می‌رسد که کاملاً نسبت به نسل قبلی متحول شده است.

در نمای جلویی، جلوپنجرهٔ بزرگ قبلی با یک نمونهٔ باریک مشکی‌رنگ جایگزین شده و چراغ‌های جلوی چندضلعی نیز به‌صورت یکپارچه به طرفین جلوپنجره متصل شده‌اند. درون چراغ‌ها هم دی‌لایت‌های LED به‌صورت C شکل تعبیه شده‌اند. کمی پایین‌تر، سپر جلو با یک نوار کرومی به دو قسمت تقسیم شده که این ویژگی، نمای منحصربه‌فردی ایجاد کرده است. در پروفیل جانبی خودرو نیز با وجود خط کمر صاف و دهانهٔ مربع شکل گلگیرها، نمای جعبه‌ای شکلی ایجاد شده است. از دیگر ویژگی‌های برجستهٔ این بخش هم می‌توان به طراحی سقف شناور و رینگ‌های ستاره‌ای اشاره کرد.

نمای عقبی CS35 جدید هم مانند دیگر قسمت‌ها، با چراغ‌های باریک متصل‌به‌هم اسپویلر روی سقف، تریم کرومی روی سپر و سر اگزوز مخفی، کاملاً نسبت به قبل متحول شده است. به‌طورکلی، نسل جدید CS35 از طراحی بسیار پویایی برخوردار است که پیشرفت چشمگیری را نسبت به نسل کنونی نشان می‌دهد. این خودرو همچنین در بخش ابعاد هم تغییراتی را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده است به‌گونه‌ای که طول آن با افزایش چشمگیر 17.5 سانتیمتری، به 4.33 متر و عرضش با 1.5 سانتیمتر افزایش به 1.82 متر رسیده اما ارتفاع آن کاهشی یک سانتیمتر داشته است. همچنین به فاصلهٔ محوری CS35 نیز 4 سانتیمتر اضافه شده است.

داخل نسل جدید CS35 نیز طبق جدیدترین زبان طراحی چانگان شکل گرفته و همانند استایل بیرونی آن بسیار چشمگیر است. کابین این کراس‌اوور جدید چینی در سه رنگ مشکی، بژ و قهوه‌ای ارائه می‌شود که در نوع سوم، ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و مشکی فضای لوکسی را پدید آورده است. ازجملهٔ ویژگی‌های قابل‌توجه کابین CS35 جدید نیز می‌توان به غربیلک فرمان D شکل چندمنظوره، پوشش چرم ناپا برای صندلی‌ها و سقف پانوراما اشاره کرد. علاوه بر این، یک نمایشگر 10.2 اینچی هم در میانهٔ داشبورد تعبیه شده که جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی چانگان را ارائه می‌کند. این در حالی است که بسیاری از عملکردهای خودرو مثل سیستم تهویه هم از طریق پانل‌های لمسی کنترل می‌شوند.

چانگان برای نسل جدید CS35 یک پیشرانهٔ 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی را در نظر گرفته که 130 اسب بخار قدرت دارد. انتقال این نیرو به چرخ‌ها نیز توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک ساخت آیسن انجام می‌گیرد. هنوز قیمت رسمی و قطعی CS35 مشخص نیست اما بر اساس گزارشاتی، انتظار می‌رود قیمت آن از 70 هزار یوآن معادل 10,200 دلار آغاز شده و نهایتاً به بیش از 100 هزار یوآن معادل 14,600 دلار برسد. نسل جدید این ماشین رسماً در پایان ماه جاری نمایشگاه چنگدو رونمایی شده و از ماه اکتبر امسال در بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود CS35 جدید با تکیه بر پیشرفت‌های قابل‌توجه خود، راه موفق و پرفروش نسل قبلی را ادامه داده و حتی محبوب‌تر شود. این در حالی است که CS35 قدیمی طی شش سال بیش از 750 هزار دستگاه در بازار چین فروش داشته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زندانی 15 ساله به زوراز خانم روانشناس به زور ارتباط گرفت / آنها در اتاق مددکاری زندان تنها بودند + عکس

چاقو را در سر نگهبان خرمشهری در مرز شلمچه فرو کردند + عکس هولناک 14+

خودکشی لاکچری جوان 17 ساله پای کیک تولدش !+عکس

ماجرای کثافتکاری پری بلنده خانم رئیس معروف تهران + عکس

خبر شیرین / زن باردار ایرانی در صحرای عرفات فرزندش را به دنیا آورد ! +عکس

این زن بیوه با گاو نر به حجله رفت + عکس

اعتراف لیلی به بلای وحشتناکی که بر سر پسر 18 ساله آورد + عکس

تجاوز برادر شیطان صفت به خواهر خود در مقابل نامزدش+عکس

اختلاس 60 میلیاردی کارمند زن برای ازدواج با مرد مورد علاقه

ضمانت وام دانشجویی برای دختران با عکس های برهنگی + عکس

محاکمه علنی بزرگترین مفسد اقتصادی کشور / «ح.ب.د» را بشناسید

این دامپزشک جوان کرجی را دیده اید؟! / سرنوشت او از 40 روز پیش گره خورده است + عکس

دستگیری مرد شیطان صفت که در شیار دیوار پنهان شده بود+عکس

شفاهی عروس موقت مهران شدم ! / سوسن با دوست برادرش سر و سری داشت !

مریم التماس کرد که شوهر دارد ولی من آنقدر تجاوز به او را ادامه دادم تا اینکه حامله شد !

نجات دختر 17 ساله از خانه مجردی پسر شیطان / 3 روز خانه نبودم

ارتباط چندش آور پسر 18 ساله با خاله اش !

 

کدخبر: 409500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟