معرفی خفن ترین بی ام و های جدید!

پس از اعلام همکاری با سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن در ماه گذشته ب‌ام‌و هم‌اکنون دو نسخه سفارشی و جدید از محصولات پرطرفدار خود یعنی سری 5 عادی و M5 را در سرزمین آفتاب تابان معرفی کرده است.

یکی از این خودروها که M5 نسخه مأموریت غیرممکن نام دارد از همان قوای محرکه نسل جدید M5 کامپتیشن سود می‌برد؛ بنابراین پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی این سوپر سدان مخوف قدرت 625 اسب بخاری داشته و تنها در عرض 3.3 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این M5 ویژه که از همان رنگ خاکستری سنگاپوری مدل استفاده شده در جدیدترین نسخه فیلم مأموریت غیرممکن سود می‌برد دارای جلوپنجره و پوشش مشکی آینه‌های جانبی بوده و روی رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی نشسته است. برچسب مأموریت غیرممکنی که روی ستون B چسبانده شده روی سفارشی بودن این خودرو تأکید داشته و البته در کابین نیز تریم پیانو و چرم مرینو بکار رفته است.

ب‌ام‌و می‌گوید M5 مأموریت غیرممکن به دو صورت فرمان راست و فرمان چپ در دسترس بوده و قیمت آن در ژاپن از 19 میلیون و 640 هزار ین (177587 دلار) آغاز می‌شود. این هزینه شامل مالیات، بیمه و دیگر موارد می‌باشد.

اما دیگر نسخه هم سری 5 عادی مأموریت غیرممکن نام دارد که بر پایه مدل M اسپورت ساخته شده و به‌صورت فرمان راست عرضه می‌شود. رنگ بدنه مشکی اسپورت، جلوپنجره M پرفورمنس، برچسب مأموریت غیرممکن روی ستون B و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی از ویژگی‌های سری 5 سفارشی می‌باشند.

در کابین این خودرو چرم داکوتا و عناصر سفارشی ب‌ام‌و Individual بکار رفته و سیستم تعلیق تطبیقی آن نیز از 540i گرفته شده‌اند.

سری 5 را می‌توان به دو فرم سدان و تورینگ سفارش داد و از بین مدل‌های 523i، 523d و 530i یکی را می‌توان انتخاب کرد. قیمت این مدل نیز بین 7 میلیون و 950 هزار ین تا 8 میلیون و 830 هزار ین متغیر است.

 

کدخبر: 395958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟