لامبورگینی اوراکان و بوگاتی ویرون شاخ به شاخ شدند

لامبورگینی اوراکان در حالت استاندارد کارخانه‌ای خود یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای تولیدی است. قرار دادن یک سوپرشارژر در دل پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری این سوپرکار ایتالیایی چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟!

به منظور نشان دادن توانایی‌های این خودرو، موتور اسپورت های مشهور آمریکا این اوراکان سوپرشارژردار را به میدان رقابت آورده‌اند. این خودرو در برابر یکی از مشهورترین هایپراسپورت‌های دنیا یعنی بوگاتی ویرون قرار گرفته است.

در یکی از اولین مسابقه‌ها شاهد رقابت اوراکان سبز رنگ با ویرون هستیم. در این ویدئو مشاهده می‌شود سوپرکار ایتالیایی رقیب سختی برای ویرون 987 اسب بخاری است. البته زمانی که اوراکان آبی‌رنگ وارد میدان می‌شود مسابقه داغ‌تر شده و رقابتی سخت شروع می‌شود.

این دو خودرو به لطف سیستم‌های چهار چرخ محرک خود با کمترین هرزگردی شروع به حرکت می‌کنند. مسابقه که پیش می‌رود جنگ دو سوپر اسپورت حالت جدی‌تری به خود گرفته و در نهایت شاخ‌به‌شاخ بسیار نزدیکی را شاهد هستیم. بوگاتی ویرون با سرعت 276 کیلومتر در ساعت از خط پایان عبور می‌کند درحالی‌که اوراکان نیز در پایان سرعت 275 کیلومتر در ساعتی دارد.

البته که اوراکان سوپرشارژردار بسیار ارزان‌تر از بوگاتی است. اما افرادی که صاحب ویرون هستند اصلاً نیازی به سبک سنگین کردن این وضعیت ندارند زیرا کافی است تلفن را برداشته و هم ویرون و هم لامبورگینی اوراکان را سفارش دهند!

 

کدخبر: 380255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟