درگ ب‌ام‌و M5، با دو خودروی لاکچری

با یکی دیگر از درگ های جذاب خودروهای روز دنیا در خدمت شما عزیزان هستیم. البته ستاره این درگ داج هلکتی است که نیرو را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد و زمین خیس و لغزنده نیز در این مسابقه حیثیتی کمکی به این آمریکایی پر سر و صدا نمی‌کند.

خب حالا که وضعیت روشن شد باید به درگ جیپ گرند چروکی تراک هاوک فوق‌العاده قوی و نسل جدید ب‌ام‌و M5 اشاره کنیم. البته قبل از اینکه مستقیماً سراغ ویدئو را بگیریم نگاهی به مشخصات فنی خودروها می‌اندازیم.

شاسی‌بلند قوی فیات-کرایسلر از همان پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار هلکت که قدرت 707 اسب بخاری و گشتاور 875 نیوتون متری دارد استفاده می‌کند. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت تراک هاوک تنها 3.5 ثانیه بوده و تا حداکثر سرعت 289 کیلومتر در ساعت می‌تواند اوج بگیرد. این خودرو مسافت 400 متر را سریع‌تر از اکثر خودروهای پرفورمنس کنونی طی می‌کند به گونه‌ای که با سرعت 187 کیلومتر در ساعت و با زمان 11.6 ثانیه این مسافت را به پایان می‌رساند.

توانایی‌های سوپرکار مانند گرند چروکی تراک هاوک باعث شده‌اند درگی جذاب با M5 جدید حاصل شود. سوپر سدان باواریایی مورد بحث قلب Heart آهنین 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 748 نیوتون متری داشته و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن تنها 3.2 ثانیه اعلام شده است. سقف سرعت این خودرو نیز در زمان تجهیز به پکیج راننده M برابر با 304 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

خب، آیا یک شاسی‌بلند در مسابقه‌ای درگ می‌تواند سوپر سدان جدید BMW را شکست دهد؟ پاسخ را در ویدئوی پیش رو دریافت خواهید کردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟