لوکس ترین مزاد 6 معرفی می شود

اگرچه نسخه فیس لیفت مزدا 6 واگن در هیاهوی نمایشگاه خودروی ژنو 2018 گم شده اما هنوز هم بهبودهای فراوانی در این محصول جذاب دیده می‌شود.

کار را با طراحی ظاهری آغاز می‌کنیم که در آن شاهد پیروی از قدم‌های برادر سدان هستیم زیرا این نسخه دارا جلوپنجره جدیدتر با الگوی عمیق‌تر و لوکس‌تر است؛ اما جلوپنجره مزدا 6 واگن فیس لیفت توسط چراغ‌های بازنگری شده‌ای که دارای واحدهای راهنمای LED و مه شکن‌های یکپارچه جدید است احاطه شده و از دیگر تغییرات هم می‌توانیم به تریم همرنگ بدنه بیشتر و رینگ‌های 17 و 19 اینچی اشاره کرد.

تغییرات کابین این خودرو نیز بیشتر روی استفاده از تکنولوژی و متریال باکیفیت‌تر تمرکز داشته است. اولین نکته استفاده از صندلی‌های جدیدی است که ضخامت بیشتری داشته و برای راحتی بیشتر طراحی شده‌اند. این خودرو همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby با صفحه‌نمایش 8 اینچی، پشت آمپرهای ارتقا یافته و تریم درب بهتر است.

نسخه‌های فول تر مزدا 6 واگن فیس لیفت دارای تجهیزات بیشتری همچون صفحه‌نمایش 7 اینچی TFT LCD در میان پشت آمپرها و صفحه‌نمایش رانندگی فعال جدیدی است که اطلاعات خودرو را دقیقاً روی شیشه جلو می‌تاباند. مزدا 6 می‌تواند به صندلی‌های جلوی تهویه دار و پکیج لاکچری جدیدی مجهز شود که باعث اضافه شدن پوشش چرم ناپا، تریم چوب و متریالی با جنس جیر به کابین می‌شود.

پیشرانه‌های این استیشن شیک نیز بهبود یافته‌اند زیرا مهندسان مزدا روی افزایش پرفورمنس و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی تمرکز داشته‌اند. پیشرانه‌های بنزینی این خودرو عبارت‌اند از نسخه اسکای اکتیو جی 2.0 که خروجی‌های 145 و 165 اسب بخاری دارد. همچنین باید به پیشرانه اسکای اکتیو جی 2.5 با قدرت 194 اسب نیز اشاره کنیم.

اما مدل دیزلی پایه دارای قلب Heart آهنین اسکای اکتیو دی 2.2 با قدرت 150 اسبی بوده و همچنین پیشرانه به‌روز شده با قدرت 184 اسب بخار نیز در دسترس است.علاوه بر طیف پیشرانه‌ها، سیستم تعلیق نیز با استفاده از دامپرها و میله‌های پایدار کننده جدید ارتقا یافته و هم‌اکنون مزدا می‌گوید این تغییرات به ایجاد سواری نرم‌تر و خطی‌تر کمک خواهند کرد.

مهندسان ژاپنی همچنین روی بهبود میزان لرزش و صدا نیز تمرکز داشته و نقاط کلیدی بدنه را تقویت کرده و از پانل‌های کفی ضخیم‌تری استفاده کرده‌اند. این کمپانی همچنین متریال جذب کننده لرزش را در تونل مرکزی نصب کرده و ساختار داخلی کابین را اصلاح کرده است.

مزدا 6 واگن فیس لیفت از نظر ایمنی دارای سطح وسیعی از سیستم‌های ایمنی می‌باشد. از جمله سیستم‌های برجسته می‌توان به کروز کنترل به‌روز شده مزدا اشاره کرد که هم‌اکنون در تمامی سرعت‌ها کار می‌کند. از دیگر تجهیزات می‌توان پایش 360 درجه‌ای را نام برد که از 4 دوربین برای نمایش محیط اطراف خودرو بهره می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟