برای دیدن این پورشه جدید باید به بالای کوه‌های آلپ رفت!

می‌خواهید جدیدترین محصولات پورشه را به‌صورت حضوری ببینید؟ شاید هم می‌خواهید یکی را از نزدیک دیده و بخرید. حدود 700 نمایندگی پورشه در سراسر جهان از دیدن شما خوشحال خواهند شد اما این بار شاهد جدیدترین شوروم این کمپانی در مکانی کمی متفاوت هستیم.

این شوروم برای یک خودرو بوده و البته دقیقاً یک شوروم نیست! برای دیدن این شوروم باید به بالای کوه‌های آلپ در فرانسه بروید!

این مکان که عنوان بلندترین مغازه دنیا را یدک می‌کشد خانه یک دستگاه کاین جدید است و می‌توانید در صورت رسیدن به آنجا پشت فرمان هم بنشینید!

محصولات جدید پورشه یعنی ماکان، کاین و پانامرا اسپورت توریسمو دست کمی از یک اسکی‌باز ندارند زیرا ویژگی‌های هندلینگی خاص این خودروساز را نشان می‌دهند.

این شوروم برای مقاومت در برابر شرایط سخت آب و هوایی همچون بارش برف، دمای 25 درجه زیر صفر و بادهایی با سرعت بالاتر از 160 کیلومتر در ساعت ساخته شده است. البته بالا رفتن و رسیدن به آن نیز آسان نبوده است. مسئولان پورشه مجبور بوده‌اند این ساختار را با بالگرد بالا برده و شاسی‌بلند را نیز با اسنوموبیل در آن قرار دهند. خوشبختانه نتیجه به دست آمده نشان می‌دهد ارزشش را داشته است.

این شوروم پاپ آپ تا اواسط آوریل باز خواهد بود بنابراین اگر در حال برنامه‌ریزی برای اسکی کردن در این ارتفاعات هستید کاین را دیده و امیدوار باشید که این خودرو از حباب خود بیرون نیامده و دنبالتان نیفتد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟