خودروی محبوب بریتانیایی ها چیست؟

با معرفی تویوتا لندکروزر پرادو 2018 فیس لیفت هم‌اکنون خریداران بریتانیایی می‌توانند از طیف وسیع‌تر نسخه‌های گوناگون این خودرو لذت ببرند.

بهای مدل جدید و پایه Utility grade از 32795 پوند آغاز شده و به‌صورت استاندارد دارای تجهیزاتی همچون رینگ‌های فولادی 17 اینچی، ریل‌های سقف، مه شکن‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع، چراغ‌های جلوی حساس به گردوغبار، کروز کنترل، ورود هوشمند و سیستم صوتی با 6 بلندگو و مجهز به بلوتوث و USB می‌باشد.

مدل‌های پایه همچنین با فرم بدنه سه درب نیز در دسترس بوده و به‌صورت استاندارد از گیربکس 6 سرعته دستی استفاده می‌کنند.

اما مدل اکتیو لندکروزر 2018 با کابین 5 یا 7 نفره در دسترس بوده و در آن شاهد رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، حسگرهای پارک عقب، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، فرمان چرم و سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby تویوتا تاچ 2 هستیم. به همین ترتیب‌ تریم آیکون نیز علاوه بر موارد یاد شده از سیستم ایمنی Sense، رینگ‌های 19 اینچی، پوشش چرم کابین و صندلی‌های گرم/سرد شونده سود می‌برد. دیگر تجهیزات این خودرو عبارت‌اند از چراغ‌های جلوی LED، سیستم نورپردازی ورودی، شیشه‌های عقب تیره، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و…

نهایتاً به مدل پرچم‌دار و کاملاً فول Invincible می‌رسیم که تجهیزاتی همچون دیفرانسیل عقب تورسن با قابلیت قفل شوندگی، سیستم تعلق دینامیک جنبشی، پایش و انتخاب سیستم چند سطحی، کرال کنترل و دوربین پانورامیک 360 درجه با دید زیر خودرو دارد. سیستم پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب نیز به‌صورت استاندارد در این نسخه به چشم می‌خورند.

تویوتا لندکروزر پرادو 2018 پیش از این در بریتانیا قابل سفارش بوده و تنها از پیشرانه 4 سیلندر 2.8 لیتری دیزلی با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متر استفاده می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟