سواری بی‌نظیر رنو تالیسمان تجربه‌ای متفاوت

پژو و رنو با توجه به سابقه طولانی، محبوبیت برند و قیمت به صرفه در مقایسه با سایر برند‌های خودروی اروپایی از محبوبترین خودروهای این روزها در بازار Store ایران به حساب می‌آیند و توانسته‌اند بخشی از بازاری که در سالهای گذشته در انحصار خودروهای کره‌ای و ژاپنی بود را به دست آورند.

در این نبرد سدان جذاب و خوش ساخت رنو در برابر یک پژوی اقتصادی و زیبا قرار گرفته. موتور پرقدرت و کیفیت بالای مواد به کار رفته در اتاق و آپشن‌های بی‌نظیر این خودرو می‌تواند هر عشق خودرویی را به خود علاقه‌مند کند.

طراحی ظاهری

رنو تالیسمان پیشتاز زبان طراحی نوین محصولات رنو است،‌ پیدا کردن ایراد در طراحی این خودرو تقریبا غیر ممکن است. لارنس وان دن آکر، طراح سرشناس هلندی با حفظ هویت این برند فرانسوی روح تازه‌ای در کالبد نسل جدید خودروهای رنو دمیده است.

امکانات

سنسور پارک جلو، سیستم هشدار نقطه کور، کارت هندزفری، صفحه نمایش روی شیشه جلو (HUD)، روکش چرمی صندلی‌ها، سانروف برقی پانوراما، آیینه‌های جانبی جمع شونده اتوماتیک، نورپردازی محیط داخل، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو به همراه ماساژور، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، مانیتور ۸.۷ اینچی کنسول وسط و سیستم صوتی BOSE با ۱۳ بلندگو از امکانات استاندارد مدل فول رنو تالیسمان است.

طراحی داخلی

در کنار جذابیت‌های ظاهری و آپشن‌های بی‌شمار، کیفیت سواری بی‌نظیر رنو تالیسمان تجربه‌ای متفاوت با خودروهایی در این کلاس قیمتی به ارمغان آورده و بسیار برتر از رقبای کره‌ای و بیشتر شبیه به خودروهای گران قیمت آلمانی است.

هندلینگ بی نظیر و ضریب تعویض دنده بی‌نقص رنو تالیسمان، نشان از درس‌هایی است که رنو از همکاری مشترک با نیسان ژاپن گرفته است. نقطه ضعف اصلی این خودروی جذاب، برچست قیمت گران و هزینه‌های جانبی بالای آن است که می‌تواند در انتخاب آن تردید ایجاد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟