نخستین تصویر از نسل جدید کیا سراتو فاش شد+عکس

کیااحتمال تجهیز کیا سراتوهای جدید به سامانه‌های کمک راننده پیشرفته مانندهشدار دهنده برخورد از جلو یا نگه‌دارنده بین خطوط نیز بعید به نظر نمی رسد.در روزهای قبل تصاویری از سومین نسل سراتوی کیا در فضای مجازی منتشر شد. این خودرو که با نام فورته در برخی از بازارهای جهان شناخته می‌شود، قرار است به زودی در نمایشگاه ماه مارس 2018 به نمایش درآید.

به گزارش  "تاپ رایدر"، در روزهای گذشته تصاویر کیا سراتو جدید با پوشش‌های استتاری ویژه منتشر شده است. مقامات کیا تلاش کرده‌اند تا عناصر طراحی کلیدی خودرو را در زیر این پوشش‌ها مخفی کنند. با این وجود چراغ‌ها و مه‌شکن‌های جدید خودرو به شکلی منحصربه‌فرد متحول شده‌اند تا جایی که تغییر طراحی این بخش‌ها با پوشش‌های استتاری خودرو محسوس است. انتظار داریم جلو پنجره سراتوهای جدید پهن‌تر از نسخه‌های قبلی ارائه گردد.

احتمال تجهیز کیا سراتوهای جدید به سامانه‌های کمک راننده پیشرفته مانندهشدار دهنده برخورد از جلو یا نگه‌دارنده بین خطوط نیز بعید به نظر نمی رسد اما انتظار نداریم مدل‌های کیا سراتو یا فورته تا زمستان 2018 معرفی شود بنابراین بهترین جا برای آشنایی با این خودرو نمایشگاه خودرویی ژنو به شمار می‌آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟