زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 1401 اعلام شد + لینک درخواست تغییرات در کارت کنکور

به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کارت ورود به جلسه کنکور 1401 به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۵ تا ۷ تیر قابل مشاهده و چاپ است. لازم است داوطلبان به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه، کارت شرکت در آزمون را چاپ کنند.

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از ۵ تیربنا بر اعلام سازمان سنجش، با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۳، ۴ و ۱۳ کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود داشت، ضروری است درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۲ تیر از طریق آدرس darkhast.sanjesh.org به پایگاه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش ارسال کنند.

 بنا بر تاکید سازمان سنجش داوطلبان کنکور توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند؛ چرا که در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت نامی مانند فاقد عکس بودن، اشتباه عکس و یا معلولیت لازم است به باجه‌های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود و جداول مندرج در " اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری در روز‌های سه شنبه ۷ تیر تا روز جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به نماینده این سازمان مستقر در باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

همچنین داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در آزمون یکی از گروه‌هایی آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی، در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نیز ثبت نام کرده اند، برای آن‌ها سه کارت شرکت در آزمون (یک کارت مربوط به گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی و دو کارت دیگر به ترتیب برای گروه هنر و زبان‌های خارجی) صادر شده است.

آزمون سراسری کارشناسی سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود.

 

کدخبر: 796087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟