استراتژی دولت برای رفع مشکلات حاشیه نشینی / وزیر کشور تشریح کرد

به گزارش رکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد با اشاره به اینکه مسئولیت بزرگی بر دوش استاندار قرار گرفته است اظهار داشت: مسئولیت استانداری مسئولیت بسیار سنگینی است و لیست وظایف بسیار گسترده‌ای بر دوش وی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تنوع این وظایف در حوزه اقتصادی که باید استان را به پیشرفت و توسعه برساند، وظایف فرهنگی برای تحکیم فرهنگ اسلامی و دینی و مذهبی، وظایف در راستای توسعه و حفظ محیط زیست و سایر موارد بسیار زیاد و گسترده است.

وزیر کشور خواستار توجه ویژه و جدی استاندار به نقاط محروم شد و گفت: همه نقاط استان نیازمند توجه هستند ولی مواردی که محرومیت بیشتر است باید بر اساس طرح آمایش توجه بیشتری داشته باشند.

وحیدی با ابراز اینکه یکی از کارکردهای مهم استاندار وفاق کنار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه است گفت: وقتی از استاندار صحبتی به‌عمل می‌آید به‌معنای این است که این شخص استاندار همه است و همه آحاد استاندار را از آن خود می‌دانند و استاندار هم باید خود را در خدمت همه این افراد بداند.

وی خاطرنشان کرد: وفاق، همراهی، همدلی و همکاری در استان موضوع بسیار مهمی است که کار را به جلو می‌برد و این عرصه نقطه‌ای است که همه امکانات استان را برای توسعه بسیج می‌کند.

منبع: تسنیم

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟