شهدا سندنامدار انقلاب اسلامی هستند

به گزارش رکنا از آذربایجان‌غربی؛سردار محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت:
یادواره ۷۹۸ شهید انتظامی و مرزبانی با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه نظم و امنیت که با بذل جان عزیزشان، آرامش ،  و امنیت را به کیان ایران اسلامی بخشیده اند در ۲۰ آذر ماه 
با حضور سردار فرمانده کل انتظامی کشور، سردار فرمانده  مرزبانی فراجا ، خانواده های معظم شهدای انتظامی و مرزبانی استان، نماینده  ولی فقیه ، استاندار،فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان ،مسئولین و مدیران ارشد  ،  در سالن اجتماعات مجتمع امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: شهدا برای امنیت جامعه ما تلاش‌های بسیاری را داشته‌اند و امروز در این دنیای وانفسای که همه دشمنان هم قسم شده‌اند برای از بین‌بردن فرهنگ ناب اسلامی، باید به سیره شهدا تمسک بجوییم و اگر تمام کوی و برزن ما به نام شهدا مزین و مفتخر شده است باید بدانیم که آن‌ها ستارگان درخشانی برای تعیین مسیر برای آینده انقلاب اسلامی هستند.
وی  خاطر نشان ساخت :امیدواریم که برگزاری این یادواره فتح بابی برای یادآوری رشادت های دلیرمردانی باشد که وجودشان را فدای بقای آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نمودند.
سردار محمد احمدی در پایان سخنان خود از افتتاح وکلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در سطح فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان توسط سردار فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد.

نسرین معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟