جذب۳۰۰ میلیارد تومان برای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی استان

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛سرهنگ اسلام نام آور  در حاشیه بازدید خبرنگاران از واحدهای تولیدی، فرهنگی و عمرانی سپاه ارومیه اظهار کرد: این تسهیلات در بخش های مختلف خیاطی، قالی بافی، گلدوزی، دامداری، گیاهان دارویی وکشاورزی پرداخت می شود.

سرهنگ نام آور تصریح کرد: گروه های جهادی در ارومیه بیشتر در حوزه عمران ازجمله ساختمان سازی وجاده سازی کار می کنند.

وی خاطر نشان ساخت: مراکز مشاوره در راستای محرومیت زدایی و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه انواع مشاوره های فردی، گروهی، تحصیلی، اشتغال و پیشگیری از اعتیاد و ترک اعتیاد را انجام می دهد.

وی با تاکید به اینکه یکی از اقدامات سپاه ، محرومیت زدایی و احداث درمانگاه در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه بوعلی سینا در منطقه کوی سالار ارومیه یکی از این پروژه هایی است که ۵۰ هزار نفر از مردم حاشیه نشین را پوشش می دهد و دارای پزشکان عمومی و متخصص و دندان پزشکی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه یاد آور شد: یکی از اولویت های سپاه استعدادیابی نوجوانان و جوانان در حوزه ورزش است که در این راستا مجموعه ورزشی ۹ دی با هدف استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی به خصوص والیبال تاسیس شده است.

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت: ۴ مرکز مشاوره در استان و یک مرکز در ارومیه در مناطق حاشیه نشین با ۲۸ گروه روانشناس فعالیت دارند.

 

 کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟