سلسه رویداد استان‌آپ در چهارمین دوره از برگزاری به آذربایجان‌غربی رسید

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛دکتر مصطفی بغدادی در نشست خبری  با اصحاب رسانه که در سالن استانداری برگزارشداظهار داشت: آذربایجان‌غربی میزبان چهارمین مرحله استان‌آپ است که پیش از این در استان‌های کرمان، سمنان و قزوین آغاز شده استکه ترکیب رویداد پیوند و رویدادتصریح کرد: دوشنبه‌های استارت‌آپی و تامین مالی جمعی است که به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این رویداد به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری پارک علم و فناوری آذربایحان‌غربی اجرا می‌شود که تمامی هزینه‌های این رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده است.
وی هدف از رویداد استان‌آپ را شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده دانست و افزود: ارتباط بهتر و موثرتر با بازیگران و فعالان زیست بوم استارت‌آپی، معرفی و بومی‌ سازی پیشرفت‌ها و دست آوردهای حوزه نوآوری، تسهیل در روند جذب سرمایه و به‌هم‌رسانی صاحبان کسب و کارهای نوپا از جمله اهداف این رویداد است.

بغدادی در ادامه گفت: معرفی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های نوآورانه منطقه به سرمایه گذاران فعال در سراسر کشور و همچنین به‌هم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌های استان به شتاب دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران از دیگر اهدافی است که در استان‌آپ پیش‌بینی شده است.

وی شرکت کنندگان در رویداد استان‌آپ را سرمایه پذیران و سرمایه گذاران عنوان کرد و ادامه داد: سرمایه پذیران شامل استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه پذیر و ایده‌ها فناورانه می‌شود.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری درخصوص سرمایه گذاران نیز گفت: در بخش سرمایه گذاران نیز سرمایه گذاران خطر پذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌ گذاران شرکتی، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، شتاب دهنده‌های دانش بنیان و غیز دان بنیان، مراکز رشد و همچنین شامل پارک‌های علم و فناوری می‌شود.
بغدادی ‌در خصوص نحوه ثبت نام و حضور در رویداد استان‌آپ آذربایحان‌غریی گفت: این رویداد به صورت حضورری و مجازی تا ۲۰ مرداد امسال پذیرای ثبت نام کنندگان است تا در شهریور ماه به مرحله اجرا برسد.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟