آماده سازی زیرساختهای  ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن 
 درآذربایجان‌غربی

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان اولویت بندی و زمان بندی لازم را برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام دهند.

وی ادامه داد: احصا موانع و علات‌های کندی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد تا ساخت مسکن در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شناسایی عوامل ایجاد اخلال در ساخت مسکن و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می‌شود. 

معتمدیان اضافه کرد: تعیین تقویم زمانبندی اجرا و اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های اجرایی نیز از مهمترین مسائل بوده که باید با جدیت دنبال و اجرایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: بر اساس آخرین آمارها ۳۵ هزار و ۴۹ متقاضی در استان واجد شرایط بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.

سید محسن حمزه‌لو افزود: عملیات اجرایی ۱۹ هزار و ۲۹۴ واحد انجام شده و در مراحل مختلف از آماده سازی تا مراحل پایانی قرار دارند.

وی با اشاره به تامین زمین نیز اظهار داشت: تاکنون در سطح استان آذربایجان‌غربی برای ۱۴۹ هزار و ۱۵۴ واحد مسکونی زمین تامین شده در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت شده است.

وی افزود: مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد و اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۲۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان شناسایی و تامین شده است.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟