با هوشیاری و بصیرت ارتش حیله دشمنان نقش بر آب می شود

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛امیر سرتیپ حاجیلو در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ایجاد نفاق و دو دستگیر در بین مردم داشتند گفت: با هوشیاری و بصیرت ارتش این حیله دشمنان نقش بر آب شد.

حاجیلو با اشاره به اینکه هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی در فناوری و تجهیزات نظامی پیشرو بوده و مجهز به تجهیزات هوشمند، نقطه زن و دور زن است گفت: در حال حاضر دشمنان این مرز و بوم نگران صادرات تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی نظامی از ایران به سایر کشورها هستند. 

وی افزود: عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان به فرموده رهبری مصداق اشداء علی الکفار و رحما بینهم است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با بیان اینکه کشورهای اسلامی برای یکدیگر تهدید نیستند گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب با ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی بدنبال فروش تجهیزات نظامی خود بین این کشورها هستند.

امیر حاجیلو با اشاره به برگزاری رژه خودرویی و تجهیزات نظامی در روز ۲۹ فروردین امسال در مرکز استان افزود: این مراسم راس ساعت ۸:۳۰ صبح ۲۹ فروردین در خیابان ورزش ارومیه آغاز می شود. 

وی  به اقدامات ارتش در زلزله خوی خاطر نشان کردوگفت: با وقوع زمین لرزه بلافاصله نیروهای ارتش در مناطق زلزله زده حاضر شده و با تشکیل قرارگاه امداد و نجات و استقرار انواع تجهیزات بیمارستانی و پزشکی در محل در قالب ۳ یگان به یاری مردم زلزله زده خوی شتافتند. 

امیر حجیلو اهم اقدامات انجام گرفته توسط ارتش در زلزله خوی را اعزام ۲هزار نفر نیروی انسانی، اعزام ۱۸ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه بولدوزر،لودر و بیل مکانیکی عنوان مرد و گفت:همچنین پخت و توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۳ مرحله اقلام معیشتی در ماه رمضان در مناطق زلزله زده خوی توسط ارتش صورت گرفته است.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟