هدف این مجموعه کم کردن فاصله تولید کننده و مصرف کننده است

به گزارش خبرنگار رکنا از آذربایجان‌غربی ؛ مدیر عامل مجموعه انتخاب من در  مراسم چهارمین شعبه فروشگاه لوازم منزل «انتخاب من» که در ارومیه و همزمان با جشن نیمه شعبان در مجتمع تجاری «اوریاد مال»  ارومیه افتتاح شدگفت:سعی کرده ایم دراین مجموعه گام‌های موثری در اقتصاد برداریم و با تسهیل در امر ازدواج جوانان کمکی به سبد خانواده ها کرده باشیم

وی تصریح کرد: هدف این مجموعه کم کردن فاصله تولید کننده تا مصرف کننده بوده تا از طریق عرضه مستقیم محصولات بتواند ۳۰۰ محصول لوازم منزل را در اختیار خریداران قرار  بدهد.

وی افزود:با افتتاح این شعبه در ارومیه  ۳۵۰ نفر از جوانان این شهر در این مجموعه مشغول بکار می شوند.

خراسانی به اهداف ایجاد فروشگاههای زنجیره ای انتخاب من اشاره کردو گفت: هدف از راه اندازی شعبات مختلف انتخاب من در کشور را حمایت  و رواج مصرف تولیدات داخلی است.

مدیر عامل مجموعه انتخاب من خطاب به مسئولان  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر خواهان حل مشکلات کشور هستید باید به جوانان اعتماد داشته و با اهمیت دادن به آنها می تونیم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: فروشگاه ارومیه بزرگترین شعبه فروشگاه های انتخاب من در کشور و اولین شعبه در شمالغرب کشور است که در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار  متر مربع و در دو طبقه، ۳۰۰ قلم کالای زندگی را عرضه می کند که شامل،مبلمان منزل،فرش،تابلو فرش،انواع لوازم برقی سبک و سنگین،صوتی تصویری،کالای خواب،دکوری و کادویی و همچنین جهیزیه و سیسمونی است.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟