بوی سوختگی و سفید کننده در کلاس پیچید

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛ به دنبال مسمومیت ۳۰ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان نور الزهرای ارومیه چند نفر از دانش آموزان در گفت و گو با خبرنگار مابیان کردند: در کلاس سر جلسه امتحان بودیم  ساعت ۱۰ و نیم  در حیاط مدرسه سر و صدا ایجاد شد معلم گفت: بچه ها از اردو برگشتند و سر و صدا مربوط به هیا هوی بچه ها است.
دانش آموزان افزودند: در تلاش برای خارج شدن از کلاس بودیم که ناظم مدرسه مانع شد و گفت حال بچه ها خوب نیست با اورژانس تماس گرفتیم.
آنها ادامه دادند:معلم وارد کلاس شد و گفت: بچه ها تلقین می کنند بوی ادکلن هست و چیز خاصی نیست در همین حین بوی سوختگی و مایع سفید کننده  در کلاس پیچید  و زنگ خطر مدرسه زده شد و مدیر وارد کلاس شد و گفت سریع از کلاس بیرون بیایید به محض بیرون آمدن  حالمان بد شد سرفه شدید داشتیم و نمی‌توانستیم نفس بکشیم.
دانش آموزان گفتند: با همین علائم به بیمارستان  اعزام شدیم  و احساس سوزش شدید در قفسه سینه مان می کنیم.
یکی دیگر از دانش آموزان هم با بیان اینکه کلاس ما شدیدترین بو را داشت گفت:بویی شبیه سوختگی که احساس خفگی میکردیم.

به گفته دانش آموزان،بیشتر بچه ها سرگیجه و  حالت تهوع داشتند.
این دانش آموز پایه دوازدهم با بیان اینکه با دستور مدیر، کلاس را تخلیه کردیم گفت: معلم و ناظم گفتند بیرون مدرسه لاستیک سوزاندند و این بو مربوط به سوختن لاستیک هست و مورد خاصی نیست.
وی ادامه داد: دوباره به کلاس برگشتیم  با وارد شدن به کلاس حالمان بد شد تعدادی از دانش آموزان با اولیا تماس گرفتند و تعدادی نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
یکی دیگر از دانش آموزان هم گفت: داخل کلاس بودیم و بوی گاز احساس کردیم و کم کم حالت سستی پیدا کردیم با سوزش گلو و سر درد به بیمارستان مراجعه کردیم.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟