کشت 92هزار هکتار گندم و۲۵۰۰هکتار جو در هشترود

به گزارش رکنا، وی  از تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان خبر داد و هدف از تشکیل این قرارگاه را بررسی مسائل و مشکلات و حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی عنوان کرد .

امین امینیان اضافه کرد: نظارت بر بازار جهت تامین امنیت و آرامش جامعه و ارائه راهکارهای لازم در جهت امنیت غذایی جامعه و در دسترس بودن کالاها از دیگر اهداف این قرارگاه است.

وی اعلام کرد: در سال زراعی جاری ۹۲ هزار هکتار گندم و ۲۵۰۰ هکتار جو در شهرستان هشترود کشت شده و چهار هزار تن انواع کود برای کشت پاییزه توزیع شده است.

امینیان از برخورد شدید با سوء استفاده کنندگان بر قیمت کالاهای اساسی خبر داد و گفت : هرگونه التهاب در بازار  رصد می شود و با اختلال کنندگان برخورد جدی خواهد شد .

وی از بازرسی یکهزار و ۴۷ واحد صنفی طی آبان و آذر ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۲۸ مورد تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور به تعزیرات حکومتی شناسایی شده است .

وی در ادامه از برخورد جدی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با هرگونه افزایش قیمت در مسیر هشترود به تبریز خبرداد و گفت: افزایش خودسرانه کرایه تخلف است و در صورت مشاهده و گزارش مردمی علاوه بر جریمه خودرو نیز توقیف خواهد شد.

فرماندار هشترود خواستار اخذ تسهیلات برای خرید و واگذاری چند دستگاه ون و یا مینی بوس برای جابجایی مسافر در مسیر هشترود به تبریز شد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟