مراسم بزرگداشت دومین سالگردشهادت حاج قاسم سلیمانی در هشترود برگزار می شود

به گزارش رکنا وی گفت: این برنامه در روز سه شنبه مورخه ۱۴دی ماه ساعت ده صبح در مسجد جامع هشترود برگزارخواهد شد.

ناجی از عموم مردم خواست که در این برنامه که به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد با شور وشوق شرکت نمایند ویاد وخاطره این شهید بزرگواررا زنده نگه دارند.

ناجی متذکر شد:همچنین به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم هشترود اسماعیل کریمی نیز همزمان با این برنامه در همان مسجد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود ادامه داد:در این مراسم از چند نفر از رزمندگان مدافع حرم ونیز از پدر بزرگوار شهید مدافع حرم نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در ادامه به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ،مذهبی ،وورزشی هم در فضای مجازی وهم در فضای حقیقی خبر داد وافزود این برنامه ها توسط،حوزه های مختلف توسط،سپاه ناحیه هشترود وادارات شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود وی در ادامه به تعریف شاخص‌های "مکتب" که از سوی رهبر معظم انقلاب به شهید سلیمانی اعطا شد پرداخت و گفت: مکتب در هر نوع اندیشه‌ای که باشد، بالاخره برآیند و تعریفی دارد. مکتب منظومه‌ای از فکر و نظریه است که خصوصیت عملی و رفتاری هم دارد. بنابراین مکتب نظامی هماهنگ و منسجم است که قابلیت الگوشدن دارد؛ یعنی می‌توان از آن الگوی عملی پیدا کرد. از این رو رهبری تنها درخصوص امام خمینی(ره) و حاج قاسم از عنوان مکتب استفاده کردند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟