اسفندیار حسن زاده با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشت

به گزارش رکنا،در این پیام آمده است:‍

"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"      امام راحل عظیم الشأن (ره)

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد. تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است که در سایه تأسی به احکام نورانی اسلام، به جامعه حیات و نشاط ‌بخشیده و همواره کشور را در برابر توطئه‌های شوم و فعالیت‌های مخرّب دشمنان حفظ کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی، فرمانده بسیج سپاه نظرکهریزی و فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از ایزد متعال خواستارم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟