امین امینیان در این جلسه خواستار شد: شرکت پر رنگ ادارات هشترود در این نمایشگاه باید به وضوح دیده شود.

فرماندار هشترود خواستار شرکت پررنگ وپر شور در نمایشگاه نو آوری و  فن آوری  ربع رشیدی شد:

به گزارش رکنا ،وی ادامه داد :این نمایشگاه از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد وشهرستان هشترود با ۱۳۳طرح وایده در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

امینیان جایگاه شهرستان هشترود را در این نمایشگاه دوم خواند وگفت :بعد از خود تبریز ،شهرستان هشترود مقام دوم را در ثبت نام طرح وایده به خود اختصاص داده است وشهرستان اهر نیز در مقام سوم جای دارد.

فرماندار هشترود متذکر شد: جای بسی تشکر وقدردانی است که شهرستان هشترود در بین شهرستانهای بزرگ استان توانسته است در مقام دوم جای بگیرد واین همت مسئولین ودست اندرکاران را نشان می دهد که شبانه روز با تلاشی که انجام داده اند این شهرستان چنین جایگاهی را به دست آورده است.

دانشگا ه های هشترود در زمینه نو آوری وفن آوری  تعطیل هستند.

امین امینیان با انتقاد از دانشگاه های هشترود به خاطر عدم حضور در این نمایشگاه و همچنین عدم حضور در جلسات مربوط به این نمایشگاه  نیز گفت:این دانشگاه ها به عوض اینکه در چنین موضوعاتی وارد شوند ودانشجویان را تشویق وترغیب نمایند که با ایده وطرح در این نمایشگاهها حضور چشمگیر داشته باشند .متاسفانه با برگزاری برنامه های غیر مرتبط وقت دانشجویان را پر می کنند که اصلا  سودی نه به  دانشگاه دارد نه به خود دانشجویان که جای گلایه دارد از مسئولین دانشگاه ها که حتما باید در موضوعات طرح وایده حضور گسترده داشته باشند.چون این موضوعات به نوعی به دانشگاهها مرتبط است که متاسفانه هر دو دانشگاه هشترود در این مورد فعالیت آنچنانی انجام نداده اند.

در حمل وسائل به نمایشگاه از خودروهای دهیاران وشهرداری  استفاده شود.

امین امینیان از کلیه دهیاران خواست که خودروهایی که در اختیار دارند در اختیار ادارات قرار دهند تا وسایل ولوازمات مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه توسط،خودروهای دهیاران به محل نمایشگاه برده شود .

امینیان تاکید کرد:اگر به خودروهای بزرگتر نیز نیاز باشد از وسائل وخودروهای شهرداری واداره ورزش وجوانان نیز می توان استفاده کرد. ومسئولین دیگر ادارات ونهادها نیز باید در موعد برگزاری نمایشگاه با مجریان وعوامل این نمایشگاه همکاری نمایند.تا به امید خداوند بدون هیچگونه مشکلی بتوانیم در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟