رئیس دادگستری هشترود تغییر کرد

به گزارش رکنا ،در این مراسم که در سالن جلسه دانشگاه پیام نور  هشترود برگزار شد .

رحیم استادی رئیس دادگستری سابق هشترود در سخنانی گفت:  ضمن تقدیر وتشکر از همه مسئولان ادارات وخبرنگاران که در طول چهارسال خدمت خود همکاری صمیمی ودوستانه داشتم ،واز همه این عزیزان حلالیت می طلبم.

وی ادامه داد:در طول چهار سال تعداد ۷۵هزار پرونده رسیدگی کردم واز تمامی خیرین شهرستان تک به تک تشکر وقدردانی می کنم که همیشه یار ویاور دادگستری بودند  .از جمع مردم هشترود وهمه یاران عزیز ودوست داشتنی تشکر می کنم.

استادی خاطر نشان کرد:هدفم در دادگستری مردمی کردن دادگستری هشترود بود وهرچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم  از هیچ فعالیتی در جهت احقاق حقوق همشهریان دریغ نکنم ودر هر زمان ومکان در خدمت مردم هشترود بودم .وافتخار می کنم که توانستم پاره ای فعالیت های ماندگاری در حوزه قضائی هشترود از خود به یاد بگذارم.

در ادامه جلسه امام جمعه هشترود طی سخنانی گفت: اجرای عدالت بعد از اقامه توحید در مقام دوم جای دارد‌ .مقدمه ادامه توحید اجرای عدالت است ،تمام امور با عدل در جای خود قرار می گیرد.عدل وعدالت امور را در جای خود قرار می دهد. حکومت عدل مهدوی زمینه استقرار توحید در روی زمین است ،عدلی که حضرت ولیعصر (عج)در جامعه بنیان خواهد کرد  قضاوت خضر وار اگر بکند  وای به حال بعضی ها،

امام جمعه هشترود متذکر شد:انقلاب اسلامی ایران که به  رهبری امام خمینی (ره) روی داد مقدمه ای است برای تحقق عدل مهدوی وانشالله به دست مقام معظم رهبری پرچم عدل وعدالت به دست آقا امام زمان (عج)سپرده خواهد شد‌.

حجت الاسلام والمسلمین  جعفریان امام جمعه هشترود در ادامه بیان داشت : انسان برای رسیدن به هر مقصودی باید هدف خود را مشخص کند تا بر اساس آن حرکت کند و حضرت امام(ره) در ادبیات و برنامه‌ها و حتی گفت و گوهای خود، هدف انقلاب را زمینه‌سازی برای ظهور مطرح می‌کردند و به طور طبیعی وقتی هدف را مطرح می‌کنند، بر روی آن توقف ندارند. چون ممکن است کسی هدفی را بیان کند ولی برنامه‌ای نداشته باشد ولی در ادبیات امام (ره) می‌بینیم که به هدف اکتفا نکرده و برنامه خود را بر اساس برنامه امام عصر(عج) مبنی بر عدالت خواهی و ظلم ستیزی قرار می‌دهد. ومی فرماید : من این انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای گسترانیدن عدل وعدالت رهبری کردم وانشالله با ظهور حضرت امام زمان (عج)پرچم این انقلاب اسلامی را به دست آقا خواهیم داد.

فرماندار هشترود نیز در ادامه برنامه طی سخنانی با اشاره به آغاز هفته وحدت  در این مراسم گفت: ایام هفته وحدت را تبریک عرض می کنم چون این هفته نشانگر وحدت وهمبستگی بین مسلمانان است چون هفته وحدت میلاد پیامبری مهربان  ورئوف است که خود ایشان مظهر عدل وعدالت در جامعه بود واست وماباید به سنت وآیین این پیامبر مهر ومحبت توجه نماییم وعدل وعدالت را در جامعه بگسترانیم.

امین امینیان در ادامه بیان کرد: قوه قضائیه محلی امن وآسایش برای مردم باید باشد وهمه مردم این مکان را برای خود جایگاهی بدانند وبرای احقاق حقوق خود اگر از بین رفته است در هر زمینه بدانند که محلی است که می تواند این حقوق از دست رفته را زنده نماید.وشخص دادگستری سابق هشترودی   شخصیتی داشت  که با همه مردم  یک دل ویک رنگ صحبت می کرد،واخلاق مدار بود وفردی شجاع وعادل بود ودر قضاوت نیز با عدالت وشجاعت پرونده های سنگینی را قضاوت می کرد. وکارنامه این فرد قابل قبول است واقدامات این فرد در هشترود ماندگار خواهد ماند.

امینیان از زحمات رحیم استادی،و از تلاشهای شبانه روزی این قاضی پر تلاش تقدیر وتشکر کرد وافزود:آقای استادی در حل وفصل بسیاری از مشکلات شهری و روستایی یار ویاور مسئولان خصوصا فرمانداری بود.

در ادامه از زحمات رحیم استادی تکریم و یوسف رضوی به عنوان رئیس جدید دادگستری هشترود انتخاب شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟