انتقاد نماینده مردم هشترود وچار اویماق از بعضی ادارات

به گزارش رکنا وی گفت: بعضی از کارمندان ادارات با ارباب رجوع رفتاری می کنند که شایسته یک اداره نیست. امینی ادامه داد: باید گفت: اگر این مردم نباشند کارمند واداره به چه دردی میخورد مسئولین، ادارات را تآسیس کرده اند که به مشکلات مردم رسیدگی شود نه اینکه طوری با این مردم برخورد شود که موجب رنجش خاطر این عزیزان گردد.

نماینده مردم هشترود وچار اویماق در مجلس شورای اسلامی  متذکر شد:روسای ادارات باید هر چه سریعتر با کارمندان خود جلسه ای برگزار نمایندودر آن جلسه به کارمندان خود تفهیم نمایند که باید با ارباب رجوع با روی خوش برخورد کنند.چون این ارباب رجوع ولی نعمتان ما هستند وما همه خدمتگزار این مردم انقلابی هستیم وباید خدمت به این ملت را افتخاری برای خود وسازمان خود بدانیم.ودر صورت ادامه این برخوردهای ناشایست طبق قوانین با هر کارمندی که متخلف شناخته شده است بر خورد گردد وبا معرفی به مقامات ومتولیان امر به تخلفات این کارمند رسیدگی گردد.

امینیان تصریح کرد: ما وهمه مسئولان ادارات وظیفه داریم که با فساد اداری برخورد کنیم واصلاحات باید از ادارات آغاز شود.

نماینده مردم هشترود وچار اویماق در مجلس شورای اسلامی سپس به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:یکی از بزرگترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ، کوتاه شدن دست بیگانگان از میهن عزیزمان ایران است.

وی ادامه داد:هشت سال دفاع مقدس جانانه باعث شد که نه تنها دست بیگانگان از کشور اسلامی کوتاه شود، بلکه جانفشانی سربازان ، بسیجیان و پاسداران گمنام با حمایت های همه جانبه مردم در پشت جبهه ها و همچنین هدایت های حکیمانه امام راحل تمامیت ارضی ، استقلال و اقتدار ایران حفظ شود.

امینی تاکید کرد:آن روزها فرزندان این سرزمین بی هیچ ادعا و با خلوص و ایثار در جبهه های جنگ تحمیلی حضور یافته و  شماری به افتخار شهادت نائل آمدند. برخی از این جان برکفان هم اینک نیز هر یک در نقطه ای از ایران پرافتخار در جبهه دیگری مشغول به فعالیت و تلاش هستند که  خاطرات تلخ و شیرین زیادی از دوران هشت سال دفاع مقدس دارند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟