سنجش ۴۸۰نفر دانش آموز بدو ورود  تا دوم مرداد در هشترود
حجم ویدیو: 57.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا وی گفت :والدینی که فرزندان آنها در سامانه پادا ثبت نام نشده اند حتما در این سامانه ثبت نام کنند ومدرسه نزدیک به محیط زندگی خود را انتخاب نمایند.تا فرزندانشان هرچه سریعتر سنجش شوند.

اقدمی اضافه کرد:طبق آماری که از پایگاه سیب در اختیار ما گذاشته شده است تا پایان زمان سنجش این تعداد به ۸۵۰ نفر خواهد رسید.

مدیر آموزش وپرورش هشترود متذکر شد:حدود ۲۰الی  ۳۰نفر نیز از دانش آموزان نیز احتمال دارد به صورت بالانس در این آمار باشند .

مدیر آموزش وپرورش هشترود یاد آوری کرد:هر دانش آموزی که در پایگاه بدو ورود  سنجش می شود فرآیندی دارد که باید تک تک مراحل  که عبارت است از بینایی ،شنوایی ،بهداشت کلی بدن ،استعداد تحصیلی که توسط،مسئولین وپزشکان مستقر درپایگاه با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی انجام می گیرد گذرانده می  شوند ودرصورت داشتن هرگونه مشکل به اولیای دانش آموزان اطلاع داده می شود تا نسبت به حل مشکل در اسرع وقت اقدام کنند .

بهمن اقدمی در آخر  ضمن تقدیر وتشکر از رئیس مرکز سنجش هشترود دکتر جواد نوبختی ودیگر همکاران وی که از صبح زود تا ۸عصر در حال فعالیت هستند خاطر  نشان کرد:برای اولین بار وبه زودی فراگیران پیش دبستانی نیز در منطقه هشترود مورد سنجش قرار می گیرند وزمان سنجش نیز که از ۲تیر ماه شروع شده است  تا ۲۰مرداد ادامه خواهد داشت. و بعد از اتمام زمان مقرر به هیچ وجه این زمان تمدید نخواهد شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟