تبریک بهمن اقدمی مدیریت آموزش وپرورش هشترود به‌مناسبت فرا رسیدن روز معلم

به گزارش کنا، متن پیام تبریک بهمن اقدمی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وُزِنَ حِبرُ العُلَماءِ بِدَمِ الشُّهَداءِ فرَجَحَ عَلَیهِ

رسول اکرم(ص): جوهر عالمان با خون شهیدان موازنه شد و جوهر عالم به خون شهید برتری یافت. ⁦

خدای سبحان، نخست معلم انسان است و ازآن پس کسوت زیبا و بهجت بخش معلمی زینت افزای قامت پیام آوران پارسای اواز انبیا و اولیای معصوم شد. در مرتبه ای پایینتر، امانت تعلیم و تربیت به بندگان خوب او رسیده تا روح خدا را در کالبد جهالت زده ی دیگر بندگان بدمند و به گوهر اصیل و الهی دانایی، جانشان بخشند و چه حکیمانه فرمود نخست معلم انقلاب، امام راحل که : «معلمی شغل انبیاست».

روز معلم تداعیگر عظمت و شأن والای انسانهای بزرگی است که در سنگر آموزش و پرورش، زیباترین جلوه‌های شور و شعور را به نمایش می گذارند تا با تعلیم و تربیت فرزندان ایران زمین، فردای کشور را آبادتر از امروز کنند.

تلاش های ستودنی و تکاپوی بی بدیل معلمان گرانقدر در این شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا، به خصوص در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان چه در آموزش مجازی و چه در آموزش حضوری که موجب استمرار امر آموزش دانش آموزان در ایام تعطیلی ناشی از شیوع بیماری شد لحضاتی ماندگار از اخلاص در کار، تعهد در عمل و دلسوزی در رفتار معلمان فرهیخته را ثبت و برای همیشه ماندگار کرد.

به همین مناسبت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و همه شهدای جامعه فرهنگیان را گرامی می دارم و به بهانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، زحمات خالصانه معلمان و فرهنگیان گرانقدر منطقه هشترود در پیشبرد امور آموزشی و پرورشی، شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی،فرهنگی،منطقه ای و فرا منطقه ای را ارج نهاده و از مساعی ارزشمند تمامی همکاران تقدیر و تشکر می کنم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟