جلسه کمیته راهبردی پایاب سد سهند به ریاست فرماندار شهرستان هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا، وی که در آخرین جلسه این کمیته در سال ۹۹ صحبت می کرد گفت: جا دارد از تلاشها وکوششهای مجدانه کلیه عوامل که در جهت پیشرفت این طرح تلاش می کنند تقدیر وتشکر کنم

امینیان ادامه داد:ما باید سعی کنیم که صد در صد این طرح را به پایان برسانیم ونگذاریم که حتی یک درصد از این طرح باقی بماند وخواهشی که از متولیان امر دارم این است که جدیت وتلاش مضاعف کنند تا بتوانیم این طرح را تکمیل نماییم تا در اموراتی که مد نظر داریم استفاده نماییم‌.

نماینده عالی دولت در هشترود تاکید کرد:همه قسمتها مانند یک زنجیره بهم وصل شده اند وهرکس در این طرح اگر به وظیفه اش عمل نکند ودرکار خود اهتمام نورزد هیچ ارزشی به منطقه نخواهد داشت ودر کشاورزی امروزه بدرد نخواهد شد.

امینیان متذکر شد:پس کلیه مسئولان وبهره برداران وکشاورزان باید یک هدف داشته باشند وبخشدار نظر کهریزی با جلسات متعدد کشاورزان را از مزایای آن آگاه ومطلع نمایند وبهره برداران باید بدانند که با اتمام این پروژه در کشاورزی منطقه چه اقدامات اساسی در آینده صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار هشترود در ادامه اظهار نمود: فردی که شناخت کشاورزی دارد به عنوان مسئول در این کار پیش قدم باشد وبقیه را نیز تشویق نماید تا دست در دست هم داده وشاهد اتمام این پروژه در اسرع وقت باشیم.

امینیان اظهار امید واری کرد :هرچه طرح به خوبی پیشرفت داشته باشد بالطبع بازده خوبی در بخش کشاورزی در منطقه خواهیم بود.

امین امینیان خواستار اتمام ۱۵۰هکتار این اراضی شد وگفت:این هکتار را باید به زودی به اتمام برسانیم ونگذاریم که تا سال ۱۴۰۰این طرح ناتمام بماند وچون قیمت اقلام مصرفی برای تجهیز این پروژه در سال ۱۴۰۰ گران خواهد شد واگر در این طرح اهمال کاری صورت گیرد کل پروژه زیر سوال خواهد رفت .واز هر منظر دچار مشکلات عدیده ای خواهیم شد‌. پس باز هم میخواهم مجریان ومتولیان امر در این طرح جدیت نشان دهند واین پروژه به زودی به اتمام برسد.وما تا پایان فروردین واول اردیبهشت این پروژه را تحویل بگیریم وبه بهره برداری برسانیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟