تاکید بخشدار نظرکهریزی بر ایجاد جذابیت بین دانش آموزان و نوجوانان در جهت ترویج کتابخوانی

به گزارش رکنا، در این جلسه سیفی به پایین بودن میزان سرانه مطالعه در کشور اشاره کرد و عدم وجود جذابیت برای مطالعه و عدم احساس نیاز برای مطالعه را از عوامل مهم این مشکل عنوان کرد و افزود: اکنون با توجه به شرایط موجود، مطالعه و اهمیت آن از اولویتهای سبک زندگی در بین اقشار مردم محسوب نمی شود و این یک زنگ خطر است که اگر به موقع علاج نشود سرانه مدت زمان مطالعه از این میزان هم پایینتر می آید.

بخشدار نظرکهریزی به ترویج و گسترش روز به روز فضای مجازی بین جوانان نیز اشاره کرد و گفت: فضای مجازی شاید از جهاتی بعنوان تهدید تلقی شود ولی از فرصتهایی که فضای مجازی می تواند در زمینه های مختلف بویژه ترویج فرهنگ مطالعه ایجاد کند نباید غفلت شود. ایجاد گروههای هم فکری و هم اندیشی، ‌مسابقات کتابخوانی، محافل ادبی و ... می تواند کمک شایانی به ترویج کتابخوانی و مطالعه نماید.

▫️وی از فضای محوطه کتابخانه عمومی شهر نظرکهریزی نیز انتقاد کرد و فضای ایجاد شده از بابت جمع آوری فضولات حیوانی در پیرامون محوطه کتابخانه عمومی را غیر قابل تحمل دانست و از شهرداری خواست سریعا نسبت به اجرای قوانین مربوطه و جمع آوری فضولات حیوانی اقدام نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟