اعلام آمادگی صندوق کار آفرینی امید  برای کمک به روستاییان

به گزارش رکنا، کریم زاده مدیر عامل صندوق کار آفرین امید استان آذربایجان شرقی گفت:  واحد ها یی که تازه به فعالیت روی آورده اند باید حتما کد کارگاه وکد بیمه دریافت نمایند.

کریم زاده متذکر شد :سامانه کارهوشمند شده است وبا سامانه کار همسو گشته است وبنابر این این صندوق اعلام آمادگی می کند که جهت توسعه روستایی وعشایری هر گونه اقدامی که از دستش بر میاید انجام دهد‌.

کریم زاده اظهار امید واری کرد:شناخت مزیت روستاها و مناطق عشایری نخستین اولویت برای توسعه کسب و کار در این مناطق است، موضوعی که در قالب طرح‌های مختلف اشتغالی دولت از جمله برنامه اشتغال روستایی نیز به آن تاکید شده است. در رویکردهای جدید توسعه اشتغال در مناطق روستایی، شناسایی مزیت‌های آن منطقه و هدایت سیاست‌ها و منابع در این راستا اولویت دولت و دستگاه‌های سیاست گذار قرار گرفته است.

در عین حال روستا یکی از مهمترین پایگاه‌های تولید و رفع نیازهای اساسی جامعه است، بنابراین تقویت زمینه‌ها و توانایی‌های جامعه روستایی می‌تواند منجر به پویایی اقتصاد کشور شود. ضمن اینکه توجه به این مناطق به ویژه روستاهای کانونی می‌تواند تأثیر قابل توجهی در شاخص‌های کلان اقتصادی از جمله رشد اشتغال و کاهش فقر داشته باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟