تمام ادارات هشترود باید برای افراد معلول مناسب سازی شوند

به گزارش رکنا، وی گفت:یکی از معیارهای اصلی توانبخشی اجتماعی ، مناسب سازی محیط ویژه معلولین و جانبازان عزیز می باشد . محیط زندگی این عزیزان باید بگونه ای طراحی شود که همه افراد دارای معلولیت اعم از جسمی، حرکتی، حسی و سالمندان و سایر اقشار جامعه که به نوعی با محدودیت های حرکتی مواجهه هستند، به راحتی بتوانند به تمام نقاط شهر و امکانات عمومی دسترسی داشته باشند.

کریمی متذکر شد: متاسفانه مسیرهای تردد و پیاده رو های سطح شهر علارغم نوسازی ، مطابق با استانداردهای مناسب سازی، طراحی نشده و مشکلات فراوانی در این پیاده روها پیش روی معلولین عزیز می باشد.

ضمن تقدیر ویژه از شورای اسلامی شهر و شهرداری هشترود از بابت احداث پیاده‌رو های برجسته ویژه تردد افراد دارای مشکل بینایی و همچنین ایجاد رمپ های مناسب در پارک شهر و نصب لوازم ورزشی مناسب برای ورزش معلولین در پارک جوان، به نمایندگی از این عزیزان و به عنوان دبیرخانه ستاد مناسب سازی شهرستان به ریاست فرماندار محترم، از شهرداری محترم واز تمام ادارات دولتی و نهادهای عمومی تقاضا می کنم، نسبت به مناسب سازی ساختمان های خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: معلولین هم مثل سایر مردم حق برخورداری از تمام امکانات شهرستان را دارند ولذا تمام ادارات و نهادها موظف به مناسب سازی ساختمان های ادارای خود هستند و سالانه در ارزیابی جشنواره شهید رجایی ، ۳۵ نمره به مناسب سازی ساختمان های اداری اختصاص داده اند که منوط به گزارش دبیرخانه ستاد مناسب سازی می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟