آب هشترود بعد از دو روز قطعی وصل شد

وی در خصوص مشکل اخیر قطعی آب اکثریت مشترکین شهر در مصاحبه ای کوتاه با رکنا اظهار داشت: با توجه به فرسوده بودن شبکه و قدیمی بودن لوله اصلی فلزی و نبود ازبست و تجهیزات لازمه جهت ترمیم و همچنین نیروی فنی، به اجبار از طریق مرکز استان و شهرستانهای همجوار تجهیزات و اکیب لازم در شهرستان حضور یافتند و عملیات ترمیم لوله را انجام دادند. امینیان در ادامه افزود: همچنین لازم است اصلاح شبکه در مرکز شهر در میان مدت در دستور کار آب فاضلاب قرار گیرد و اصولا در شبکه های جدید چون شبکه بصورت لوپ ( حلقه ای ) است عملا در چنین شرایطی کمتر یا اصلا قطعی آب نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب صحبت کردم و چندین اکیب از استان در شهرستان حضور یافتند و همچنین معاون مدیرعامل مهندس خانی شخصا در شهرستان حضور داشتند و از نزدیک عملیات ترمیم شبکه را هدایت می کردند.

نماینده عالی دولت در هشترود اضافه کرد :برای اینکه مردم با مشکل روبرو نشوند ده کامیون حمل آب از استان و شهرستانها برای آبرسانی در مناطق مختلف شهر حضور داشتند ودر مناطقی که آب قطع بود اقدام به پخش آب توسط تانکرهای آب انجام می شد.

این مقام مسئول همچنین از حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و کارشناس عمرانی از اولین ساعت قطعی آب در کنار همکاران زحمتکش اداره آب و فاضلاب خبر داد و اذعان داشت: از اولین دقایق این اتفاق موضوع از طرف اینجانب پیگیری شد وهر مشکلی که پیش می آمد توسط،کارشناس عمرانی به اطلاع بنده می رسید.

فرماندار هشترود در پایان از صبر و حوصله و متانت مردم شهرستان قدردانی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟