فال تاروت روزانه + فیلم

به گزارش رکنا، فال تاروت یا تاروت کارت برداشتن یکی دیگر از روش‌های پیشگویی است. فال تاروت   در فرهنگ غربی رایج است. در فال تاروت، به کارت‌های تاروت که دارای شماره‌گذاری و تصویرگری مختلفی هستند، به صورت تصادفی می‌رود و با در نظر گرفتن روابط بین آن‌ها و مفاهیمی که به هر کارت نسبت داده می‌شوند، سعی در پاسخ به سؤالات و پیش‌بینی آینده انجام می‌شود. در فال تاروت  به عنوان یک ابزار پردازش ذهنی، در جستجوی راه‌حل برای سؤالاتی که نیاز به آگاهی از همه جنبه‌های آن‌ها دارند، می‌تواند مفید باشد. در ادامه فال تاروت امروز سه شنبه 22 اسفند 1402 را بخوانید.

فروردین

کارت ملکه چوبدست، معکوس

فروردینی ماهی جان، شما امید زیادی به این شراکت عاشقانه داشتید و در حالی که هنوز آرزوی بهترین ها را دارید، چیزی احساس می شود. اگر علایق عشقی شما همچنان سیگنال‌های متفاوتی ارسال می‌کند، ممکن است همچنان صبر کنید و ببینید اوضاع به کجا می‌رود. فقط محتاط باشید و برای بیان نگرانی های خود باز باشید. اشکالی ندارد که از قلب خود محافظت کنید تا زمانی که احساس کند آماده است کمی بیشتر باز شود.

اردیبهشت

کارت هفت چوبدست، معکوس

اردیبهشت ماهی، اتفاق می افتد. شخصی در مقابل شما چیزی خجالت آمیز و منفی در مورد شریک زندگی شما می گوید. شما می توانید انتخاب کنید که لبخند بزنید و وانمود کنید که آن را نشنیده اید یا چیزی بگویید و تاکتیک های پنهان آنها را متوقف کنید. این احتمال وجود دارد که شما می توانید این بار اجازه دهید که لغزنده شود. دوست دارید شریک زندگی تان چگونه باشد وقتی شما کنارتان نیستید؟ شاید اون مسیر رو انتخاب کن

خرداد

کارت شوالیه چوبدست، معکوس

خرداد ماهی عزیز، بی حوصلگی ذهنی می تواند باعث شود که شما آرزوی انجام کار جدیدی داشته باشید. شما می خواهید پروژه خلاقانه ای را به دست آورید که شما را مشغول و راضی نگه دارد. شاید همیشه می خواستید وارد نویسندگی آزاد یا طراحی گرافیک شوید. ویژگی «یافتن یک پروژه» را در Upwork یا Fiverr بررسی کنید تا ببینید برای چه چیزی باید پیشنهاد داد. ممکن است تا آخر هفته مشغول شوید.

تیر

کارت نه شمشیر، معکوس

تیرماهی جان، یک رویداد یا چیزی که یک شخص گفته است می تواند شما را بسیار بیشتر از آنچه دوست دارید نگران کنید. به جای فکر کردن بیش از حد به تمام سناریوهایی که ممکن است اشتباه پیش بروند، تصور کنید که چه چیزی می تواند درست پیش برود. شما آنچه را که می خواهید به وجود می آورید. بر روی خوبی تمرکز کن.

مرداد

کارت شش جام، معکوس

مرداد ماهی، نمیتونی برگردی زمانی فرا می رسد که متوجه می شوید زندگی رو به جلو است و باید ادامه دهید. شما هرگز نمی توانید آنچه اتفاق افتاده را پاک کنید، اما می توانید رها کنید و دیگر آرزو نکنید که آرزو می کنید. اکنون انجام آن آسان نخواهد بود، اما هر روز کمی بهتر خواهد شد. وعده.

شهریور

کارت شوالیه شمشیر، معکوس

شهریور ماهی، تو داری خیلی کار میکنی فراتر رفتن و فراتر رفتن نجیب است و چیزی است که شما تمایل دارید انجام دهید. با این حال، ممکن است بیش از حد به خودتان فشار بیاورید. شما نمی توانید این سرعت را ادامه دهید و انتظار داشته باشید که در نهایت به بدن شما برسد. خواب مهم است. اگر نمی توانید حجم کاری را در ساعات کاری کاهش دهید، سعی کنید در روز تعطیل خود مهلتی ترتیب دهید.

مهر

هشت چوبدست

مهرماهی عزیز، از نگاه چشمان آنها می توان فهمید که شما را می پرستند. خیلی احساس خوبی است که به این شکل خاص دوستت داشته باشند. با وجود اینکه فکر می‌کردید دیگر هرگز شخص خاصی را پیدا نمی‌کنید، یک بار دیگر از موهبت عاشقانه برخوردار خواهید شد. برکت در راه است، ترازو. آن را برای همه ارزشش گرامی بدارید.

آبان

 کارت شیطان

آبان ماهی ها، رسانه ها این احساس را ایجاد می کنند که باید خود را با همه اطرافیان خود مقایسه کنید. آیا واقعاً باید آنچه را که در فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغ می شود بخرید؟ نه، اما شما می خواهید. شما در خطر افتادن در گودال مادی گرایی هستید. سعی کنید قانون خرید 24 ساعته را رعایت کنید. یک روز قبل از خرید به خودت فرصت بده تا ببینی بالاخره ولع خواستن از بین میره یا نه.

آذر

کارت قدرت

آذر ماهی جان، راه های زیادی برای نشان دادن اینکه چقدر فردی قوی هستید وجود دارد. شما همیشه نشان نمی دهید که چقدر خودداری می کنید زیرا مردم آن قسمت از شما را نمی بینند. آنها فقط زمانی متوجه رفتار آرام شما می شوند یا سکوت شما را می شنوند که شما چیزی را که به آن فکر می کنید نمی گویید. این جسارت زیادی می خواهد، پس به خودتان اعتبار بدهید. تو قوی هستی.

دی

کارت تک شمشیر، معکوس

دی ماهی عزیز، شما در آستانه چیز جدیدی هستید. می توانید در استخوان های خود احساس کنید که تغییری در درون شما در حال ایجاد است. ظهوری مانند این، و به دنبال آن یک لحظه شفافیت، نادر است. بنابراین، افکار خود را بنویسید. باور نکنید بعداً آن را به خاطر خواهید آورد. لحظه را ایمن کنید، فقط در صورتی که فراموش کردید.

بهمن

کارت شش سکه، معکوس

بهمن ماهی عزیز، عشق، بخشش، دوستی - همه این چیزها *باید* یک خیابان دو طرفه باشد، اما زندگی همیشه اینطور کار نمی کند. ممکن است احساس کنید تنها فردی هستید که روی این رابطه سرمایه گذاری می کنید. دست از تلاش بردارید و ببینید آیا طرف مقابل متوجه می شود یا خیر. ببینید آیا رابطه از راه دور می شود. بگذارید نشان دهند که اهمیت می دهند.

اسفند

کارت سه سکه

اسفند ماهی ها، وقتی کاری را انجام می دهید که دوست دارید بسیار لذت بخش است. شما روز را با احساس موفقیت به پایان می رسانید. هر روز نوعی مشارکت است که شخصیت شما را می‌سازد و به شما حس هدفمندی قوی می‌دهد، بنابراین پرداخت صورت‌حساب‌ها صرفاً یک امتیاز اضافی است. شما این یک کار را رایگان انجام می دهید، و اینگونه می دانید که در جایی هستید که باید باشید.  آیا باید برای وام اقدام کرد؟ ممکن است به پول نیاز داشته باشید و احساس کنید که چاره دیگری ندارید. حقیقت این است که شما از نظر مالی آسیب می بینید و می توانید از پول نقد اضافی استفاده کنید. پیدا کردن راهی برای گذران زندگی سخت خواهد بود، اما در مورد بدهی دو بار فکر کنید. می تواند به یک شیب لغزنده تبدیل شود.

منبع: فرتاک نیوز

کدخبر: 979673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟