نیت کن و فال حافظ 10 اسفند رو بخون + فیلم

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و تفسیر فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

نماد فروردین

سلامی چو بوی خوش آشنایی

بدان مردم دیده روشنایی

بیاموزمت کیمیای سعادت

ز همصحبت بد جدایی جدایی

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که به استعدادها و توانایی‌های خود اعتماد داشته و برای رسیدن به مقصود از آنها استفاده کنید. از معاشرت با دوستان و افراد نااهل و نادان برحذر باشید که ممکن است به شما ضربه بزنند. امیدتان به خداوند باشد و به او توکل داشته باشید و با تمام تلاش خود برای رسیدن به هدف جلو بروید. وهم و خیال را کنار گذاشته و واقع بین باشید و اهداف خود را با حقیقت زندگی هماهنگ کنید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

صبر کن حافظ که گر زین دست باشد درس غم

عشق در هر گوشه‌ای افسانه‌ای خواند ز من

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده‌اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده‌اید. از یأس و ناامیدی برحذر باشید. با عزم راسخ و اراده محکم دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی است و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

ساقیا برخیز و درده جام را

خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر

برکشم این دلق ازرق فام را

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که غصه زیاد نخور. غم به دل راه آمده با اندکی تلاش و بهره گیری از همفکری دوستان صمیمی و یکرنگ و بزرگترها برطرف می شود. در انتخاب دوست بسیار دقیق باش و هرکه را که لاف دوستی می زند یار مپندار. در سختی ها صبور باش.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد تیر

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم

بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد

به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که انسانی صادق و صبور هستید که همواره بر عهدی که با دیگران می‌بندید پایبندید. روزگار سختی را می‌گذرانید و اوضاع مساعدی را ندارید اما امید خود را از دست ندهید. به زودی از سختی‌ها و مشکلات عبور کرده و روزهای خوشی در انتظار شما خواهد بود. به پروردگار توکل داشته باشید که سرانجام همای سعادت روی شانه‌های شما خواهد نشست.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

نماد مرداد

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سر عاشق که نه خاک در معشوق بود

کی خلاصش بود از محنت سرگردانی

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داری به مقصود خواهی‌ رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر؛ چراکه به زودی دلت شاد و لبت خندان و زندگی ات زیبا و سعادتمند خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

نماد شهریور

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم

خاک می‌بوسم و عذر قدمش می‌خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا

بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با اینکه خوبی هایتان را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید. گاهی در مورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماد مهر

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است

خم گو سر خود گیر که‌ خمخانه خراب است

سبز است در و دشت بیا تا نگذاریم

دست ازسر آبی که‌ جهان جمله‌ سراب است

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می‌افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست؛ حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند، تکیه بر این عالم فانی نکن.

فـال حـافـظ متولدین آبان

نماد آبان

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو

خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

یاران همنشین همه از هم جدا شدند

ماییم و آستانه دولت پناه تو

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که روزهای خود را با غم و اندوه سر می‌کنی. خود را به شدت عذاب می‌دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده‌ای. امید خود را هرگز از دست نده، چراکه جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی‌شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشی است و تو نیز به زودی از این غم و اندوه فارغ می‌شوی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد آذر

گر دست دهد خاک کف پای نگارم

بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است

از موج سرشکم که رساند به کنارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید اما لازم است از یکرنگ بودن آنها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند؟

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس  

دل به رغبت می سپارد جان به چشم مست یار

گر چه هشیاران ندادند اختیار خود به کس

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی را پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد؛ به شرط آنکه ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

به می عمارت دل کن که این جهان خراب

بر آن سر است که از خاک ما بسازد خشت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که حالا که همه چیز دارد درست می شود پشت‌پا به آن نزن و کارها را خراب نکن زیرا به زودی پشیمان شده و بعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می‌زند. هرچند همه چیز بهم ریخته است ولی به زودی سر و سامان می‌گیرد و مشکلاتت حل می‌شود.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نماد اسفند

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست

گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند

زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که هر گرهی به گونه ای گشاده می شود و هر مشکلی راه حلی و مشکل گشایی دارد. به وفاداری دوستان دغل پیشه امیدوار مباش که آنها برای سود خود دل در تو بسته اند. یاد خدا را فراموش مکن و دل در محبت و رضای او خوش دار.

کدخبر: 975948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟