توهین الهام چرخنده به این خانم بازیگر!  + فیلم افشاگری نیلوفر پارسا !

خبرنگار رکنا پس از پخش مجدد سریال آوای باران در تلویزیون مهمان خانه نیلوفر پارسا شد. وی در نقش بیتا در سریال آوای باران اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و توانست پس از آن پای خود را در این حوزه محکم تر کند.

نیلوفر پارسا در سریال آوای باران با الهام چرخنده همبازی بود و سکانس های مشترک بسیاری با یکدیگر داشتند. او در خصوص تحولات الهام چرخنده و تجربیاتی که با ایشان در ساخت آوای باران داشت گفت : تجربه کار با الهام چرخنده برای من جالب بود و گذشت!

اما اینکه چطور گذشت؟ را توضیح داد: هر کاری چالش های خاص خود را دارد و ایشان به من در کار کمک هایی کردند، به نظر من آدم ها تغییر می کنند و این اجازه دارند که خودشان انتخاب کنند، ما نمی توانیم آن ها قضاوت کنیم چون شاید این تغییرات را ماهم در زندگی مان داشته باشم ، قطعا من آدم 10 سال پیش نیستم ، هر آدمی می تواند در زندگی اش تصمیمات جدید بگیرد و با خوبی ها و بدی هایی که دارد به بقیه چیز هایی یاد بدهد.

نیلوفر پارسا خاطره ای را در برخورد با الهام چرخنده تعریف کرد. وی گفت : عوامل و بازیگران این سریال به برنامه ای در یکی از استان ها رفته بودیم که یک سری دلخوری و ناراحتی هایی با خانم چرخنده برای من رخ داد که هیچ وقت نتوانستم فراموشش کنم! در آن دوران سنم کمتر بود و کمی از این اتفاق اذیت شدم.

اتفاق از آن جایی بود که کسی که میومد سمت من برای عکس یا امضا گرفتن، خانم بازیگر پیشکسوت ناراحت می شد و واکنش های منفی در جمع نشان داد الهام چرخنده در جمع گفت :" بازیگر از خیابان جمع کرده اید و جلوی دوربین نشاندید که در کنار ما قد بکشند و معروف شوند؟" به هر حال این سریال در آن دوران بسیار دیده شد و بازیگران جوان آن خیلی طرفدار داشتند. یک روز در هتل گریه می کردم و به خاطر اذیت ها و لحظات تلخش از آمدن خود پشیمان بودم. از آن جا که برگشتیم همه چیز تغییر کرد ، الهام چرخنده هم تغییر کرد ، اما این تصمیم جدیدی بود که ایشان گرفت. به هر حال هر تغییری در زندگی تبعاتی دارد و ایشان تبعات آن را می بینند.

کدخبر: 976008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟