فال اختصاصی چهارشنبه سوری + فیلم

به گزارش رکنا، امشب شب چهارشنبه سوری است و به همین بهانه فال چهارشنبه سوری را تقدیم تان کرده ایم.

فال چهارشنبه سوری فروردین

برای رسیدن به هدف و مقصود تلاش زیادی می‌کنید اما تلاش صرف کافی نیست. گاهی علاوه بر عقل بر احساس خود نیز اعتماد کنید. بکوشید که همیشه در مسیر رشد و پیشرفت باشید.

فال چهارشنبه سوری اردیبهشت

به هوش باشید و از تجربه‌ دیگران بهره‌ بگیرید. فرصت‌ها و جوانی خود را بیهوده از دست ندهید که این ایام گذرا و ناپایدار است.

فال چهارشنبه سوری خرداد 

موفقیت‌هایی که در پیش دارید اندک و کوچکند مگر اینکه اراده‌تان را قوی کنید. واقع‌بین باشید و از بلندپروازی‌های بی‌نتیجه دست بردارید.

فال چهارشنبه سوری تیر

اگرچه شرایط نامناسب است اما بهترین زمانی است که شما توانایی‌ها و برتری خود را به دیگران ثابت کنید. این‌گونه اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب خواهید کرد. روزهای پر از موفقیت و شادی در انتظار شماست.

فال چهارشنبه سوری مرداد

شرط کامیابی شما این است که از تعجیل کردن بپرهیزید. صبر و تامل شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

فال چهارشنبه سوری شهریور

خود را با هر شرایطی وفق دهید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید در مورد شخصی که می‌خواهید با او ازدواج کنید بیشتر تحقیق کنید.

فال چهارشنبه سوری مهر

دوران سختی را می‌گذرانید ولی این دوران به خوبی پایان خواهد یافت و استواری و صبر شما باعث می‌شود که شرایط مطلوبی را ایجاد کنید.

فال چهارشنبه سوری آبان

همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می‌تواند همه‌ پل‌های پیش رویتان را خراب کند بی‌احتیاطی است. محتاط و زیرک باشید.

فال چهارشنبه سوری آذر

به زودی خبر خوشی به شما می‌رسد و موانع از سر راه شما برداشته می‌شوند. اگر کوهی از مشکلات هم سر راه شما قرار بگیرد با همتی که شما دارید همه را کنار زده و به مقصود می‌رسید.

فال چهارشنبه سوری دی

شما از موج‌های خطرناک و ویران‌کننده‌ زندگی رهایی یافته‌اید و به ساحل آرزوی بلند خود رسیده‌اید. همه در انتظار هستند که ببینند اکنون چه‌ خواهید کرد. قدر آنان را که در سختی‌ها یاور شما بوده‌اند، بدانید.

فال چهارشنبه سوری بهمن

شما بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. راهی که می خواهید انتخاب کنید بی خطر نیست، با این حال شما از دشواری‌های آن نمی‌هراسید‌. اگر راحتی و آسایش را می‌طلبید از تصمیم تان منصرف شوید اما اگر واقعا در رسیدن به خواسته‌تان مصمم هستید آن را عملی کنید.

فال چهارشنبه سوری  اسفند

از ابتدای روابط و اتفاق های زندگی نمی‌توانید ادامه‌ آن را پیش‌بینی کنید. همیشه شروع خوب نشانه‌ ادامه‌ خوب و پایان خوب نیست.

کدخبر: 979878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آرزو پهلوانی
آیا این خبر مفید بود؟