اهواز شهری بی دفاع در برابر باران / هزینه های میلیون  دلاری کجا رفت؟ + فیلم

به گزارش رکنا از خوزستان؛ آبگرفتگی معابر زخمی کهنه در پیکره کلانشهر اهواز است که پس از هر بارش باران نمک پاش میشود.

در ۳۰ آذر ۱۳۹۸ بود که اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از موافقت رهبر انقلاب با پرداخت ۴۰ هزار میلیارد ریال برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان خبرداد.

در ۱۳۹۹/۰۳/۸ غلامرضا شریعتی استاندار وقت در گفت‌وگویی رسانه ای گفت: با عنایت و نظر مساعد رهبر معظم انقلاب ۵۰ میلیون یورو برای رفع مشکل فاضلاب خوزستان اختصاص یافت.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۰ در گفت‌گویی اظهار کرد: در پی مشکلات پیش آمده ناشی از طغیان فاضلاب در شهر اهواز در فصل بارندگی ، مقام معظم رهبری با برداشت ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب اهواز موافقت کرد.

کرمی نژاد در ادامه گفت‌وگوی رسانه ای خود گفت: ۵۰ درصد اعتبار این طرح پس از هزینه کرد ۵۰ میلیون یورو در گام نخست به شرکت آب و فاضلاب خوزستان پرداخت می شود.

به گزارش رکنا؛ از زمانی که مردم شریف و شهید پرور خوزستان به یاد دارند مشکل آبگرفتگی و فاضلاب وجود داشته و تا به حال وعده های مسئولین استانی و کشوری در خصوص رفع این مشکل مهم تحقق نیافته است.

 حال سوالی در ذهن شهروندان خوزستان و مردم ایران به صورت یک معمای بدون جواب مانده این است؛ هزینه های میلیون دلاری که به آب و فاضلاب خوزستان در سال های پیاپی اختصاص پیدا کرده چه دردی را دوا کرده است؟

 

بیشتر بخوانید؛

اهواز غرق شد! / عضو شورای شهر: مسئولان آنقدر بودجه گرفته‌اند که نمی‌توانند بگویند غافلگیر شدیم + فیلم

ببینید / وضعیت اسفناک آبگرفتگی خیابان‌های اهواز پس از بارندگی‌های شب گذشته

کدخبر: 983252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علیرضا آزادی
آیا این خبر مفید بود؟