رزومه کاری نیلوفر پارسا / از نیم وارو روی صحنه تا سریال بی نشان

خبرنگار رکنا پس از پخش مجدد سریال آوای باران در تلویزیون مهمان خانه نیلوفر پارسا شد. وی در نقش بیتا در سریال آوای باران اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و توانست پس از آن پای خود را در این حوزه محکم تر کند.

نیلوفر پارسا در خصوص رزومه کاری خود گفت : آوای باران اولین سریالم بود بعد از آن سریال برنا ، سریال بهترین نقش زندگی ، فیلم‌هایی مثل باج ، سایه‌های رعنا و... را کار کردم که تجربه کار در سایه های رعنا تجربه خیلی سختی بود که هیچ وقت هم اکران نشد.

در یکی از صحنه هایی فیلم سایه های رعنا قرار بود من به عنوان کاراکتری که اعتیاد داشت و می خواست خودکشی کند روی ریل راه آهن بروم ؛ من تمام مدتی که در حال بازی بودم نمیدانستم که با قطار هماهنگ نشده بود ، فقط یادمه که قطار از دور هی بوق میزد و من فکر می‌کردم همه این اتفاقات جزوی از فیلمنامه است، جدا از این موضوعات کارگردان کات نمی‌داد که من بیام کنار و در ثانیه های پایانی قطار تا نزدیک های صورتم آمد و خانم سلطانی من را از روی ریل کنار کشید و قطار رد شد.

وی در ادامه از رزومه کاری دیگرش گفت : من و شین بود تقریبا کار دیگر کمدی بود و اخیرا نیز کار جدیدی داشتم اما نمی توانم اسمش را بگوییم.

در خصوص تئاترها اگه بخواهم مثال بزنم، تئاتری  با پندار اکبری کار کردم که نقش پر چالشی داشتم و بر اساس زیرنویس یه قصه اسپانیایی بود که آقای اکبری بازنویسی اش کرده بود. من سعی میکنم سالی یک تئاتر بازی کنم.

کار دشواری که از تئاتر به خاطر دارم ، کاری بود که در آن تنها بازیگر بدن بودم ؛ حرکات خیلی عجیبی داشتم که همه را خودم طراحی کرده بودم.

باید با نیم‌وارو وارد صحنه می‌شدم بعد پل می‌زدم و  روی دست هایم راه می‌رفتم و دیالوگ می‌گفتم،  باید نفسم را تنظیم می کردم شاید باورتان نشود اما یک شب هایی با گریه روی صحنه می رفتم چون زمستون بود و بدنم سرد میشد و در مرحله اول باید یک ساعت زودتر تمرین می‌کردم و درست زمانی که روی دست راه می‌رفتم باید صدایم به ردیف آخرم می‌رسید.

سریال بی نشان و سریال بازپرس که این اواخر پخش شد نیز حرفی برای گفتن داشت. سریال بی نشان نقش خیلی متفاوتی نسبت به بیتای آوای باران داشت. یک دختر آروم ، خونواده دوست و با ادب که کاملاً تا یک مدیتی شخصیت خاکستری بیتا را در آوای باران از یادها برد.

کدخبر: 976033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟