ثابتی : تنگه هرمز را مفت از دست دادیم ! / آقایان نمی بایستی تفاهم نامه را امضا می کردند+ فیلم
رکنا سیاسی : امیرحسین ثابتی، گفت:دشمن آن چه که در میدان نبرد از ما نتوانست بگیرد، در بند پنجم تفاهم به دست آورد؛ تنگه هرمز را مفت از دست دادیم!
به گزارش رکنا به نقل از همشهری ، امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در مجلس در مناظره با یعقوب رضازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد : ما در تفاهم نامه در بند 5 آن که ضعیف است عملا تعهد دادیم که تنگه هرمز باز شود.
وی در ادامه گفت : سوال داریم آیا آمریکا که قویترین ارتش دنیا از نظر تجهیزات و سلاح های جنگی مانند انواع موشک های هسته ای ، کاتیوشا های جدید ، پهپادها مافوق ، مجهزترین ناوها، هواپیماهای غول پیکر و... دارد نتوانست در میدان جنگ آن چیزی که می خواست را از ما بگیرد . اما توسط ماده 5 تفاهم نامه تنگه هرمز ،درآمد مان را مفت گرفت
وی افزود : وقتی مردم بیش از 100 روز در کف خیابان ایستادند و نیروهای ما با دشمنان مقابله کردند و رهبر عزیزمان را از دست دادیم ، تنگه هرمز را از دست دادیم . مسئولین ما نبایستی چنین چیزی را امضا ء می کردند حالا چه آقای عراقچی باشد ویا آقای قالیباف .....
( فیلم را ببینید )