فال کائنات امروز یکشنبه + فیلم

به گزارش رکنا، فال کائنات امروز را بخوانید.

 فروردین

 شما مجبور می شوید با فردی حرف بزنید که قبلا باعث ناراحتی شما شده و این گفتگو برای شما اصلا خوشایند نیست اما برای انجام کارهایتان لازم است پس تلاش کنید رفتار خوب و مناسبی داشته باشید.

اردیبهشت

 مدتی است که شما به دلایلی از دوستان و خانواده خود فاصله گرفته که همین موجب فکر ها و سوء تفاهم هایی برای دیگران شده پس شایسته است که به این کار ادامه ندهید و تلاش کنید که دوباره در جمع حاضر شوید.

خرداد

 از طرف شخصی وسیله ای دریافت می کنید که اصلا قابل انتظار برای شما نبوده و باعث شادی و خوشحالی بسیار شما می شود_ از راه های دور به شما زنگ می‌زند و باعث آشکار شدن ماجرای برای شما میشود و خیال تان راحت می شود.

تیر

 شخصی که معشوق شماست و یا آشنای شما برای انجام کار مهمی مدتی از شما فاصله می‌گیرد اما دوباره برمی گردد پس صبور باشید. _به خاطر از دست دادن شخصی بسیار غمگین و ناراحت می شوید.

مرداد

 شما برای انجام کاره مهمی مقداری از مال و سرمایه خود را مصرف میکنید که شاید از لحاظ مالی آسیب ببینید اما هدف این کار بسیار مهم است و شما میتوانید با همت و تلاش فراوان دوباره آن را جبران کنید.

شهریور

  شما بابت ماجرایی بسیار خشمگین می‌شوید و باعث دعوا و مشکلاتی بین شما و اعضای خانواده تان می شود که در آن سخنان بسیار تند و یا همچنین درگیری بدنی با اشخاص دارید که می‌خواهند در کارها و زندگی شما دخالت کنند.

مهر

 شما کارهای خیری انجام می‌دهید که برای دیگران سود و منفعتی بسیاری دارد و همین قضیه باعث خوشحالی آنها می‌شود و محبوبیت شما را بین اطرافیان و آشنایان خود بیشتر می کند.

آبان

 شخصی در حق شما بدی بزرگی کرده و هم اکنون قصد دارید تا تا کار بد او را تلافی کنید و با خودش انجام دهید پس شایسته است که از این کار صرف نظر کنید زیرا که قطعاً در مرحله اول به خودتان ضربه می زنید.

آذر

فردی بسیار به شما بدی کرده و باعث ناراحتی شما شده و شما می‌خواهید کار زشت او را تلافی کنید. پس درست آن است که از این عمل بگذرید زیرا از ان در مرحله اول به خودتان ضربه می زنید پس از آن بگذرید.

دی

معشوقه تان به شما زنگ می‌زند و باعث شادی و خوشحالی شما می شود. حرف زدن با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود که رابطه تان بهتر شده و احساسات بین تان جریحه‌دار شود.

بهمن

 شخصی دنبال فضولی و دخالت در کار و زندگی تان است که امکان دارد به مسائل شخصی شما پی ببرد پس جلوی او  را بگیرید. فردی می‌خواهد با حیله و مکر شما را فریب دهد و باعث بی آبرویی شما  شود. همچنین شاید رویدادی رخ بدهد که باعث ناراحتیتان گردد رابطه احساسی که داری دچار مشکل می‌شود و شاید به  دوری و جدایی ختم شود.

اسفند

 شما کارهای خیری می کنید و باعث خوشحالی کسانی می شوید که اطرافیان تان بابت این کارها از شما تشکر می کنند و برای خوشحالی شما سورپرایز بزرگی را در نظر می گیرند.

کدخبر: 981095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟