فال انگلیسی سه شنبه 22 اسفند 1402 + فیلم

به گزارش رکنا، مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.​ فال انگلیسی یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی متولدین فروردین

متن فال:

تمام کردن کارهای نیمه‌کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال انگلیسی متولدین اردیبهشت

متن فال:

اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

فال انگلیسی متولدین خرداد

متن فال:

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چراکه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال انگلیسی متولدین تیر

متن فال:

به نظر مصمم هستید که به مشکلات خانگی رسیدگی کنید، دقیقا این همان چیزی است که عشق تان از شما انتظار دارد. همکاری ها امروز بسیار خوب پیش می رود و ممکن است فرصت عالی برای امضای قراردادهای جدید و اسناد رسمی داشته باشید. باید توصیه های عشق تان در ارتباط با موضوعات مهم درنظر بگیرید.

فال انگلیسی متولدین مرداد

متن فال:

اگر چه ممکن است مشکلاتی برای حل وجود داشته باشد، نباید خودتان را خسته کنید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید. ممکن است موفق شوید که تغییراتی در خانه تان ایجاد کنید که برای زندگی عاشقانه شما مفید خواهد بود. ممکن است بخواهید مقدار قابل توجهی پول را خرج کنید. دقت کنید زمان مناسبی برای خرید وسایل های گران قیمت نیست.

فال انگلیسی متولدین شهریور

متن فال:

امروز از هرگونه ریسک کردن پرهیز کنید! به نظر می رسد که در بهترین حالت نیستید، از نظر جسمی و روحی احتمالا بخواهید که از بحث و درگیری با یک شخص بزرگتر که سعی دارد بر روی پروژه های کاری تان تاثیر گذار باشد خودداری کنید. باید صبور باشید.

فال انگلیسی متولدین مهر

متن فال:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرف هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال انگلیسی متولدین آبان

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال انگلیسی متولدین آذر

متن فال:

شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

فال انگلیسی متولدین دی

متن فال:

ممکن است دستپاچه شوید زیرا با مشکلات زیادی سروکار دارید. به نظر می رسد موضوع اصلی مسائل مالی است، اما دلیلی ندارد که نگران باشید. به نظر می رسد که مصمم و پر انرژی هستید، و می توانید تمام وظایف خود را تکمیل کنید. از خیال پردازی مالی دوری کنید.

فال انگلیسی متولدین بهمن

متن فال:

اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش را دارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارد. مکانی آرام را پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

فال انگلیسی متولدین اسفند

متن فال:

یکی از رازهایی که بهتر از بقیه آن را در سینه خود حفظ کرده اید این است که چگونه در حالی که اصلا هیچ کاری انجام نمی دهید می توانید اینقدر مشغول و گرفتار به نظر برسید. خوشبختانه احتمالاً امروز مقدر شده تا استراحت کنید. هیچ نیازی نیست که با ساختن داستان هایی درباره اینکه به زودی چه کارهایی را باید انجام بدهید دیگران را فریب دهید. در واقع، گمراه کردن دیگران اصلا لزومی ندارد؛ شما هم یک شرکت کننده در بازی زندگی هستید و نه یک شعبده باز. دست از تلاش برای تحت تاثیر قراردادن دوستان تان بردارید و این کارها را کنار بگذارید. برنارد باروک خیّر می گوید: همان کسی باشید که هستید و چیزی که احساس می کنید را به زبان بیاورید، زیرا آنهایی که اهمیت می دهند اهمیتی ندارند و آنهایی که اهمیت دارند برایشان اهمیتی ندارد

منبع: فرتاک نیوز

کدخبر: 979649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟