فیلم/ محسن کیایی خطاب به رامبد جوان: تو از من خیلی بهتری؛ برگرد کارتو پس بگیر + واکنش رامبد جوان
محسن کیایی در نشست خبری فیلم «کفایت مذاکرات» با اشاره به علاقهاش به بازیگری، از بازگشت مجریانی که این روزها کمتر در تلویزیون حضور دارند حمایت کرد و در جملهای جالب، رامبد جوان را مجری بهتری از خودش دانست.
محسن کیایی در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «کفایت مذاکرات» در جشنواره فیلم فجر، درباره تجربه اجرای برنامههای تلویزیونی و علاقهاش به این حوزه صحبت کرد.
او با تاکید بر اینکه اجرای برنامه دغدغه اصلیاش نیست، گفت ترجیح میدهد تمرکز خود را روی بازیگری بگذارد و هر مسئولیتی را که بر عهده میگیرد، به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
کیایی در بخشی از صحبتهایش با اشاره به رامبد جوان اظهار کرد: «رامبد جوان خیلی بهتر از من است. امیدوارم همه مجریهایی که این روزها امکان فعالیت ندارند، دوباره برگردند و میکروفن دست بگیرند تا من هم برگردم سراغ کار اصلیام؛ یعنی بازیگری.»
این اظهارات با واکنش مثبت حاضران در نشست همراه شد و بار دیگر نام رامبد جوان را در فضای رسانهای مطرح کرد.
فیلم «کفایت مذاکرات» به کارگردانی سهیل موفق و تهیهکنندگی سیدابراهیم عامریان در چهلوسومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و بازیگرانی چون محسن کیایی، مهران غفوریان و ایمان صفا در آن ایفای نقش کردهاند.
واکنش رامبد جوان به ساخت برنامه 1001
رامبد جوان که پیشتر نیز نارضایتی خود را از شباهتها و الگوبرداری برنامه «هزار و یک» از «خندوانه» مطرح کرده بود، حالا در گفتوگو با امیرحسین قیاسی در برنامه «بفرمایید جام» با صراحت بیشتری از این موضوع انتقاد کرد.
او گفت: «سعی کردند با همان ساختار و با استفاده از جنابخان، که طراحی آن ساختارها متعلق به من بود، برنامهای شبیه به «خندوانه» بسازند، اما موفق نشدند. «خندوانه» حاصل سالها تلاش و کار یک تیم بزرگ بود.»