مهراوه شریفی‌نیا: دلمان می‌خواست بچه داشته باشیم؛ فقط برای بچه‌دزدیدن جلوی دوربین نرفتیم!
تبلیغات

مهراوه شریفی‌نیا با مرور خاطرات حضورش در سریال «خداحافظ بچه» گفت دغدغه مادر شدن و چالش ناباروری، از مهم‌ترین دلایلی بود که او را به ایفای نقش «لیلا» علاقه‌مند کرد. این بازیگر معتقد است قصه سریال با وجود سوژه تلخ خود، تلاش داشت با نگاهی شیرین و انسانی به مشکلات خانواده‌ها بپردازد.

او درباره همکاری با شهرام حقیقت‌دوست نیز توضیح داد که بخش مهمی از موفقیت سریال به باورپذیر بودن رابطه این زوج بازمی‌گردد و هر دو بازیگر تلاش کردند پیش از هر چیز، یک خانواده واقعی را به تصویر بکشند.

شریفی‌نیا در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «سوای ماجرای بچه‌دزدیدن، واقعاً سعی کردیم الگوی یک خانواده خوب باشیم. دلمان می‌خواست بچه داشته باشیم و احساس می‌کردیم حضور یک فرزند می‌تواند خانواده را کامل‌تر کند.»

او همچنین از بازخورد مثبت مخاطبان، به‌ویژه خانواده‌هایی که با مشکل ناباروری روبه‌رو هستند، ابراز خوشحالی کرد و گفت بسیاری از پیام‌های مردم نشان می‌دهد که با احساسات و دغدغه‌های شخصیت‌های این سریال همذات‌پنداری کرده‌اند.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227733
  • فیلم آواز اصیل ایرانی با صدای محمدرضا منصوری؛ وقتی «مرگ خاموش» دل مخاطبان را لرزاند + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات