داروهای ضدتشنج موجب پرخاشگری می شود؟

آيا براي فردي كه در كودكي دچار تشنج شده است و مصرف داروهاي تجويز شده، پرخاشگري، افزايش وزن و تحريك حس حسادتش را به دنبال داشته است، راه درمان قطعي وجود دارد؟

2020-03-28 11:17:28 تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۵:۴۷:۲۸ تعداد پاسخ ها 1
  • به طور معمول ابتدا بايد از طريق انجام نوار مغزي، ام.آر.آي و آزمايشات كامل، علت ايجاد تشنج بررسي و به رفع آن پرداخته شود اما اگر با طي كردن مراحل فوق، براي بروز تشنج علتي پيدا نشد وجود تومور يا مشكلات مغزي مطرح مي‌شود كه با مصرف دارو به مدت 2 تا 3 سال قابل كنترل است. در مورد پاسخ سؤال شما، اگر تمامي مراحل فوق انجام شده است، بايد گفت مصرف بعضي از داروهاي ضدتشنج، پرخاشگري و مواردي از اين دست را به دنبال خواهد داشت كه با مشورت پزشك متخصص، مقدار دارو تغيير يا دارويي جايگزين تجويز مي‌شود.

    2020-03-28 11:17:30 ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۵:۴۷:۳۰ 1

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.

ارسال نظر

 

پرسش و پاسخ