با استفاده از دستگاه پيشگيري دچار خونریزی شدم

حدود دو ماه گذشته، از دستگاه پيشگيري استفاده كردم. از آن زمان به بعد دچار خونریزی شدم. در حالي كه مصرف آنتي‌بيوتيك تجويز شده، تأثيري نداشت. آيا اين روش پيشگيري را بايد ادامه دهم؟

2020-03-27 12:28:16 تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۵۸:۱۶ تعداد پاسخ ها 1
  • اولين اقدام در رابطه با هر علامت خاصي پس از استفاده از دستگاه پيشگيري انجام تست بارداري است زيرا گاهي اوقات اين وسيله به درستي عمل نكرده و منجر به بارداري يا عوارض ديگري مي‌شود. پس از رد بارداري، به دليل آنكه امكان جابه‌جايي دستگاه در رحم و موقعيت نامناسب آن وجود دارد لازم است، سونوگرافي انجام داده تا از مكان صحيح آن اطمينان حاصل شود. در نهايت اگر عادت ماهيانه پس از مدتي تنظيم نشد و همچنان مشكلات پابرجا ماند، دستگاه خارج شود.

    2020-03-27 12:28:17 ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۵۸:۱۷ 1

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.

ارسال نظر

 

پرسش و پاسخ