قرص‌هاي ملين در زمان طولانی ضرر ندارد؟

استفاده از قرص‌هاي ملين در طولاني‌مدت مشكلي را در دستگاه گوارش به وجود نمي‌آورد؟

تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۱۶:۵۴:۰۷
  • قرص‌هاي ملين در رفع يبوست‌هاي ناشي از ضعف اعمال روده بزرگ كاربرد دارد و به تخليه روده كمك كرده و از تنبلي آن جلوگيري مي‌كند.
    ولي مصرف طولاني‌مدت قرص‌هاي ملين باعث ضعيف شدن روده‌ها مي‌شود و گاه عوارضي مانند افزايش فعاليت روده‌ها، افزايش حركات دروني روده، اسهال، از دست رفتن آب بدن و الكتروليت‌ها، دفع پروتئين و خون را در ادرار به دنبال خواهد داشت افرادي كه دچار يبوست هستند بهتر است از رژيم غذايي مناسب و مصرف ميوه‌هايي مثل آلو، انجير، كيوي و ... به جاي دارو بهره ببرند.

    ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۱۶:۵۴:۰۹

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.

ارسال نظر

 

پرسش و پاسخ