پسر 11 ساله‌ام تشنج دارد و گاهی خیره میشود

پسر 11 ساله‌ام، سال گذشته دچار تشنج شده و مدتي كپسول ... مصرف كرد اما با دستور پزشك مصرف دارو را قطع كرديم. از آن زمان گاهي دچار خيرگي مي‌‌شود و اين حالت براي 20ثانيه به طول مي‌انجامد. خيرگي او با تشنج‌هايش ارتباطي دارد؟

تاریخ : ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۸:۳۴:۱۲
  • خيرگي نوعي تشنج است كه نياز به پيگيري‌هاي پزشكي دارد. با مصرف دارو و كاهش تدريجي ميزان آن، چنين بيماري‌اي قابل درمان است. توصيه مي‌شود به يك متخصص مراجعه كنيد تا با بررسي شرايط، نوع و شدت تشنج، داروي مناسب تجويز و بهبودي حاصل شود.

    ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۸:۳۵:۳۷

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.