این بازیگران ایرانی از هم طلاق گرفتند / از مهتاب کرامتی تا هدیه تهرانی!

به گزارش گروه چهره ها رکنا، موضوع ازدواج یا جدا شدن بازیگر ها از موضوعات مورد علاقه مردم است، اینکه کدام بازیگران با همدیگر آشناشدند و یا کدام بازیگران از همدیگر جدا شدند جزء خبرهایی پربازدید است. همین موضوع باعث شد دراین گزارش به ماجرای طلاق برخی از بازیگران و افراد مشهور بپردازیم.

مهتاب کرامتی وبابک ریاحی پور

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 25 مهر 1349 در تهران می باشد و اهل تهران است.

تحصیلات : کرامتی دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

شروع بازیگری : وی فعالیت هنری خود را از سال 1377 با بازی در مجموعه مردان آنجلس آغاز نمود.

او بعنوان سفیر حسن نیت یونیسف فعالیت می‌کند.

وی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجرجایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به‌دست‌آورد.

ازدواج و همسر و علت طلاق

مهتاب کرامتی به گفته خودش یک بار در سن کم ازدواج کرده است که منجر به جدایی و طلاق شده است و حاصل آن هم یک فرزند دختر است که هم اکنون با خود مهتاب کرامتی زندگی می کند. . همسر سابق او بابک ریاحی پور که از نوازندگان موسیقی می باشد بود. وی در این خصوص گفته است :

من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.

نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، تنها یک دختر از همسر سابقش هدایت هاشمی دارد. نگار عابدی در رشته پیلاتس (آمادگی جسمانی روحی) هم فعالیت میکند با بیوگرافی نگار عابدی در شمانیوز همراه باشید.

از همان کودکی علاقه به بازی داشت اما 20 ساله بود که با دیدن آگهی کلاس بازیگری از رشته اش انصراف داد و در این کلاس ها ثبت نام کرد و زیر نطر مهتاب نصیبرپور و رویا تیموریان دوره دید سپس وارد عرصه تئاتر شد و از این طریق به سینما در سال 87 با فیلم مانا معرفی شد و پس از آن حضور موفقش در دنیای تلویزیون آغاز شد

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که متاسفانه در نهایت چند سال پیش به طلاق منجر شد کنجکاوان مطالعه کننده بیوگرافی نگار عابدی خیلی به دنبال این هستند که بدانند علت طلاق این دو زوج واقعا چه بود،اما همه ما باید بدانیم زندگی شخصی هرکس به خودش مربوط است و بابت جزئیاتش نباید به دیگران توضیح دهد

نگار عابدی پس از هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد و ایشان همسر نگار عابدی هستند ،لازم به ذکر است که دخترشان اما نیز با آنها زندگی میکند

نگار عابدی درباره داستان طلاقش از هدایت هاشمی میگوید : هنگامی که دخترم هنوز به دبستان نرفته بود ،من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌ مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به طلاق و جدایی انجام شود.

لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی

لادن طباطبایی متولد 9 اردیبهشت 1349 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

نام اصلی اش لادن طباطبایی ایرانی است و فارغ التحصیل بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است ، دو فرزند دارد که بخاطر بیماری یکی از بچه هایش مجبور به مهاجرت به ایالات متحده آمریکا شده است.

مادرش دبیر رشته فیزیک بود و گاهی نقاشی رنگ روغن و طراحی لباس کار می کرد ، پدرش عاشق موسیقی و حافظ شناس بود و تنها یک خواهر به نام مریم دارد که مقیم کانادا است.

لادن طباطبایی اولین بار در سال 1370 در سن 21 سالگی با سریال عطر و گلاب بپاشید وارد قاب تلویزیون شد و 4 سال بعد در سال 74 با فیلم سایه به سایه ، سینما را تجربه کرد و با سریال ولایت عشق (امام رضا) سال 75 به شهرت رسید.

لادن طباطبایی چند بار ازدواج کرده؟

لادن طباطبایی دو بار ازدواج کرده و جدا شده است . ابتدا در 18 سالگی با پسر عمه اش که به نام آقای نیلچی ازدواج کرد و در ترم دوم دانشگاه صاحب یک فرزند پسر بنام شاهین شد ، بعد از طلاق با سعید تهرانی فیلمساز معروف ازدواج کرد و از او صاحب یک فرزند بنام سها شد. اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

علت جدایی لادن طباطبایی از همسرش

سعید تهرانی : بیماری سها تا مدت ها برای خانواده مبهم بود به همین خاطر طبق افشاگری سعید تهرانی ، همسرش لادن طباطبایی به علت عدم آگاهی از بیماری اوتیسم دخترش را گاهی بخاطر رفتار های که ناشی از بیماری اش بوده کتک می زده است. تا اینکه سال 91 خانوم طباطبایی دوره های این بیماری را در آمریکا گذراند و متوجه شد فرزندش به بیماری سختی مبتلاست.

لادن طباطبایی : من گناهکارم ، چون سالها سکوت کردم ، چون توهین و تحقیر شنیدم و آبروداری کردم ، چون خواستم زندگی و آرامش تو را حفظ کنم. حقارت ها و تهمت هایی را تحمل کردم که هیچ انسان باشرافتی تاب نمی آورد. کسی که 17 سال عاشقانه دوست داشتم ، به ناجوانمردانه ترین روش ها مرا خرد کرد ، غیراز حقوق قانونی خود هر راه و بیراهی را بکار گرفت : بازوان ستبر و بی سیم و موتور و ژست های پلیس مخفی و مرموز ... تهدید و ارعاب من و خانواده ام.... سکوت کردم.

در تاریخ 17 شهریور 1391 لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند. وی در سال 1394 به همراه دخترش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. وی هم اکنون خارج از ایران و ساکن ایالات متحده است.

هدیه تهرانی و هومن بهمنش

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد 4 تیر 1351 در تهران بازیگر سینما ، عکاس و فعال اجتماعی است . این بازیگر زن تحصیلکرده مقطع دیپلم است که بصورت اتفاقی در 24 سالگی وارد بازیگری شد و در دهه هشتاد به عنوان یکی از پولسازترین بازیگران سینما درخشید

پدرش رضا جوادیه تهرانی (مکانیک) و مادرش خانم میرزایی هر دو بزرگ شده و ساکن گرگان هستند و تنها یک خواهر بزرگ از خود بنام هیلدا دارد.

هدیه تهرانی درباره بازیگر شدن اینطور گفته: در فروشگاه در حال قدم زدن بودم تا برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که نگاه سنگین دو نفر را از لا به لای قفسه ها روی خودم احساس کردم.آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بودند که برای خرید آمده بودند ، در ابتدا پیشنهاد خانم حاجیان برای بازیگری را رد کردم اما ایشان شماره تماس مادرم را گرفتند.

بعد از رضایت خانواده اما او پیشنهاد بازی در فیلم روز واقعه (سال 1373) را بعلت کوتاهی نقش قبول نمی کند و لادن مستوفی جای او را می گیرد. او در سال 1375 وقتی 24 ساله بود برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

ازدواج و طلاق

خانم هدیه تهرانی در سال 1386 وقتی 35 ساله بود با آقای هومن بهمنش مدیر فیلمبردار 27 ساله ازدواج کرد اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد

بعد از جدایی آقای بهمنش ازدواج کرد اما خانم تهرانی هنوز هم مجرد می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟