جنجال حاشیه ها با مرگ  علی انصاریان ! / از اتهام به پزشک تا دلنوشته  خانم بازیگر!

علی انصاریان بازیکن سابق فوتبال کشورمان که در دنیای بازیگری نیز وارد شده بود چندی پیش به علت کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، از آغاز ورود ویروس کرونا به ایران تا به امروز بیش از 60 هزار نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند، پیر و جوان ،کوچک و بزرگ. در این میان همه جان باختگان افرادمشهور و به اصطلاح سلبریتی نیز دیده می شوند از چنگیز حبیبی تا پرویز پورحسینی. اما مرگ برخی از افراد برای جامعه بیشتر متأثر کننده بود مثل ماجرای علی انصاریان و مهرداد میناوند.

مهرداد میناوند ،ورزشکار پیشکسوت کشورمان که اتفاقا تازه داماد هم بود جانش را از دست داد، همزمان علی انصاریان هم که به مرد خنده روی فوتبال و سینمای کشورمان معروف بود نیز به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.ماجرای علی انصاریان و تنهایی ننه علی آنقدر احساس مردم را درگیر کرد که وقتی خبروخامت حال این ورزشکار پیشکسوت منتشر شد بیشتر مردم دست به دعا برداشتن تا شاید فرجی شود و این جوان کشورمان رخت عافیت به تن کند.

اما دست روزگار برای  علی انصاریان پایان دیگری را رقم زد و او نیز به جمع جان باختگان ویروس منحوس کرونا پیوست. جان باختن علی انصاریان واکنش های زیادی را به همراه داشت. بسیاری از بازیگران و ورزشکاران به یاد و خاطر او در صفحات مجازی خود مطالبی را منتشر کردند.

دوباره عکسی از آخرین چت هایی که با علی انصاریان داشتند منتشر شد، عکس های یادگاری همه با این بازیگر و بازیکن سابق فوتبال از گالری ها را بیرون آمد. علی انصاریان به تیتر یک خبرها تبدیل شد، همه جا از او و ماجرای عشقش به ننه علی و اینکه او به خاطر مادرش ازدواج نکرده است صحبت به میان می آمد.

حواشی بعد از رفتن علی انصاریان

چرا به پزشکان طب سنتی اجازه ندادند که برای درمان علی انصاریان اقدام کنند؟ آیا درست است که پزشک بیمارستان دستگاه تنفسی علی انصاریان را قطع کرده است ؟ و خیلی از حواشی دیگر که پس از ماجرای مرگ علی انصاریان سر از خبرها درآورد. جدای از دوستانی که واقعا برای از دست دادن علی اشک ریختند و داغدار شدند،جدای از ننه علی که پسر رشیدش را از دست داد افرادی نیز بودند که برای فالوور و بازدید بیشتر به موضوعی دست آویز می شدند.

یک دلنوشته برای علی انصاریان

خیلی از دوستان و طرفداران علی انصاریان برای او نوشتن و ابراز ناراحتی کردند. ناراحت بودند که رفیق،دوست و همکار خوش خنده و مهربان خود را از دست دادند. درست مثل خانم بازیگر جوان ، آسیه اسدزاده که چندی پیش دلنوشته ای برای علی انصاریان نوشت. دلنوشته ای که نشان می داد خانم بازیگر از رفتن علی انصاریان غصه دار است . اما این نوشته اینستاگرامی آنقدر جنجال به پا کرد که خانم بازیگر قید دلتنگی اش را زد و این پست را پاک کرد. اما ماجرابه اینجا ختم نشد و حتی پیج اینستاگرام بازیگر نیز توسط وی بسته شد.هرچند این روزها با نام خانم بازیگر صفحات زیادی راه افتاده است ونکته عجیب اینجاست که هر روز هم پستی منتشر می کنندو فالورهایشان به ده ها هزار نفر رسیده است.

وقتی از آب گل آلود ماهی می گیرند

در این میان برخی از صفحات در فضای مجازی هم از آب گل آلود ماهی گرفتند و با تیترهایی نامناسب سعی بر این داشتند که فضا را به نفع خود داغ تر کنند. هرچه فضا داغ تر ،فالوور ،لایک و کامنت هم بالاتر. انتشار خبر این دلنوشته در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت، برخی از مردم معتقد بودند که اگر ارتباط عاطفی هم بین خانم بازیگر و آقای بازیگر بوده یک مسئله شخصی است و به کسی ربطی ندارد، برخی دیگر خانم بازیگر را متهم کردند و برخی دیگر به طرفداری از او برخواستند.

در این میان برخی از چهره ها نیز بیکار ننشستند و برای این که از قافله عقب نماند پست های توهین آمیزی نسبت به خانم بازیگر جوان منتشر کردند، آنها خانم بازیگر را متهم کردند به بازی با احساسات مردم و خانواده انصاریان. اما این یک سوال به وجود می  آید اگر شما از دوستان و نزدیکان علی انصاریان هستید چرا در زمانی که بستری بود مثل علی کریمی در صحنه حضور نداشتید.

با این حال و با توجه به همه حواشی به وجود آمده در ماجرای علی انصاریان ، خانم بازیگر جوان پست اینستاگرامی خود را حذف کرد، خانواده علی انصاریان تکذیب کردند، آقایانی که کاسه داغ تر از آش پست و استوری خودشان را گذاشتند اما ماجرای یک دلنوشته تا نامزدی و اینکه خانم بازیگر مدعی نامزدی نبوده است زمین تا آسمان فرق دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 668175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟